۳۰ مهر آغاز بازگشت زائران ایرانی از خانه خدا

  • شناسه خبر: 1719
۳۰ مهر آغاز بازگشت زائران ایرانی از خانه خدا

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: بازگشت زائران خانه خدا از ۳۰ مهر آغاز شده و تا ششم آبان ماه سال جاری ادامه می‌یابد. به گزارش”روراستی ”: محمد نخعی اظهار کرد: برای بازگشت زائران خانه خدا، تمامی تمهیدات اندیشیده شده و فرودگاه کرمان در آمادگی کامل به سر می‌برد. رئیس ستاد تسهیلات هوانوردی و فرودگاهی حجاج استان […]

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: بازگشت زائران خانه خدا از ۳۰ مهر آغاز شده و تا ششم آبان ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

به گزارش”روراستی ”: محمد نخعی اظهار کرد: برای بازگشت زائران خانه خدا، تمامی تمهیدات اندیشیده شده و فرودگاه کرمان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

رئیس ستاد تسهیلات هوانوردی و فرودگاهی حجاج استان کرمان افزود: تمامی تمهیدات در راستای حفظ ایمنی، ایجاد تسهیلات بهتر و رفع مشکلات احتمالی اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که تشرف و بازگشت حجاج سراسر استان، لزوم تسهیل امور را دوچندان می‌سازد، طرح‌های ویژه‌ای برای اجرا در شورا مصوب شده است .

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بر حفظ و ارتقاء ایمنی در تمامی سطوح تاکید و خاطرنشان کرد: شرکت‌ها، موسسات و عوامل ذیربط موظف به رعایت ایمنی و ضوابط خاص برای سلامت زائرین هستند.

نخعی اطلاع رسانی دقیق، سریع وکامل در خصوص ورود و خروج پروازهای حجاج را مربوط به سازمان حج و زیارت و شرکت هواپیمایی ماهان  به عنوان مسئول بازگشت حجاج دانست و افزود: نهادهای مذکور پاسخگوی امور مربوط به بار نیز هستند.

وی با تاکید بر اینکه برابر هماهنگی به عمل آمده، اطلاع رسانی پروازی توسط سازمان حج و زیارت و شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود، گفت: حجاج در صورت جاماندن و یا مفقودی بار می‌توانند با شماره تلفن ۲۱۱۰۸۹۰ دفتر امور بار هواپیمایی ماهان تماس گرفته و مشکل خود را حل کنند.

وی از فعال بودن سه گیشه کنترل الکترونیکی پلیس گذرنامه در فرودگاه کرمان برای تسریع ورود حجاج خبر داد و افزود: همکاران سایر ادارات خادم حجاج نیز با افزایش دادن تعداد نیروها و حضور در وقت مناسب و قبل از پرواز در محل کار خود، امور زائران را تسریع خواهند داد.

نخعی بابیان اینکه خانواده‌ها و مستقبلین حجاج باید ضمن رعایت نظم و پرهیز از ازدحام در مقابل فرودگاه، خودداری کنند،تصریح کرد: استقبال کنندگان باید فقط از در ورودی از محل بلوار حجاج به پایانه حجاج وارد و از در خروجی از محل بلوار خروجی فرودگاه بین المللی کرمان خارج شده و از حرکت در مسیرهای دیگر اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهور  و فرودگاه‌های استان در محل‌های یاد شده، نظم ترافیکی و انتظامی را برقرار خواهند کرد.

امسال حجاج استان کرمان برابر برنامه ارسالی شرکت هواپیمایی ماهان، طی شش روز با چهار پرواز پهن پیکر به فرودگاه کرمان وارد خواهند شد.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
روراستی رفسنجان ،خانه خدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :