اینجا علی تنها نیست …

  • شناسه خبر: 1767
اینجا علی تنها نیست …

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی، منزل سید ۸۹ ساله رفسنجانی که امروز خانواده ای به بزرگی ۱۰۰ نفر دارد، عید غدیر هر سال میزبان عاشقان ولایت است. صبح های غدیر در منزل سید خوشروی رفسنجانی خبرهایی است، منتظران ظهور امام عصر (عج) دور هم گرد می آیند و دعای ندبه قرائت می […]

IMG_0901-203x280

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی، منزل سید ۸۹ ساله رفسنجانی که امروز خانواده ای به بزرگی ۱۰۰ نفر دارد، عید غدیر هر سال میزبان عاشقان ولایت است.

عید غدیر رفسنجان

صبح های غدیر در منزل سید خوشروی رفسنجانی خبرهایی است، منتظران ظهور امام عصر (عج) دور هم گرد می آیند و دعای ندبه قرائت می کنند، بعد از صرف صبحانه و پرداخت هدیه کوچک فرزند بزرگ خانواده، نوبت عیدی شیرین سید بزرگوار می رسد.

هنگام دادن عیدی، کوچک و بزرگ دورش جمع می شوند تا برکت سالشان را از دست اولاد پیامبر (ص) بگیرند …

عید غدیر رفسنجان

سید عبدالحسین حسینی صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، تاریخچه این عمل خداپسندانه را سال ها قبل عنوان کرد و گفت: سال ها پیش با تشکیل هیئت مذهبی، جمعه هر هفته دعای ندبه در منزل یکی از اعضا قرائت می شد، و تصمیم بر آن شد که دعای ندبه روز عید غدیر استثنائاً در منزل ما برگزار شود.

عید غدیر رفسنجان

وی ادامه داد: سال اول عیدی در نظر گرفته شده فقط ۱۰ هزار تومان بود، با افزایش جمعیت، هرسال میزان عیدی نیز بالا رفت و به نیت عدد حروف ابجد نام امام علی (ع)، به ۱۱۰ هزار تومان رسید، اما در سال های اخیر میزان عیدی به ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

این سید بزرگوار با اشاره به ماندگاری این عمل نیک پس از حیاتش به خبرنگار ما گفت: وصیت کرده ام بعد از من نیز این جلسه در روز عید غدیر ادامه داشته باشد، و هیچ مانعی موجب توقف آن نشود.

لازم به ذکر است منزل سید عبدالحسین حسینی هر ساله در روز عید غدیر خم، میزبان قریب به ۴۰۰ نفر از مردان و زنان عاشق و شیعه علی بن ابیطالب (ع) است.IMG_0901-203x280

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :