گروه دوستداران محیط زیست مرصاد مورد تاییداست/با کسانی که تهمت ناروابزنند برخورد قانونی خواهیم داشت

  • شناسه خبر: 1785
گروه دوستداران محیط زیست مرصاد مورد تاییداست/با کسانی که تهمت ناروابزنند برخورد قانونی خواهیم داشت

مسئول محیط زیست شهرستان رفسنجان: بحث محیط زیست با پیام رهبر معظم انقلاب با موضوع مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جنبه حیثیتی و مردمی پیدا کرده است. حبیب اکبری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی ”، محیط زیست را از آن مردم دانست و اظهار داشت: همیشه افرادی که […]

مسئول محیط زیست شهرستان رفسنجان: بحث محیط زیست با پیام رهبر معظم انقلاب با موضوع مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جنبه حیثیتی و مردمی پیدا کرده است. حبیب اکبری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی ”، محیط زیست را از آن مردم دانست و اظهار داشت: همیشه افرادی که […] مرصاد

مسئول محیط زیست شهرستان رفسنجان: بحث محیط زیست با پیام رهبر معظم انقلاب با موضوع مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جنبه حیثیتی و مردمی پیدا کرده است.

حبیب اکبری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی ”، محیط زیست را از آن مردم دانست و اظهار داشت: همیشه افرادی که منافع سودجویانه دارند و به این سطح فکری نرسیده اند که محیط زیست را باید حفظ کرد، سعی دارند تا کار مخلصانه گروه هایی که در این زمینه همکاری میکنند را زیر سوال ببرند.

مسئول محیط زیست رفسنجان گفت: ما از همه کسانی که بخواهند در زمینه مقابله با صید و شکارخلاف همکاری کنند و بخواهند مخلصانه کار کنند، استقبال خواهیم کرد.

اکبری با اشاره به مشارکت مردمی در این عرصه، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که مشارکت مردمی در بحث حفاظت از محیط زیست بسیار مناسب و نتایج ثمربخشی خواهد داشت.

این مقام مسئول جبهه گیری بعضی افراد در مقابل فعالیتهای گروه های دوستداران محیط زیست را ناشی از در خطر گرفتن منافع این افراد عنوان کرد و افزود: صحبت هایی که در خصوص این گروه ها زده میشود اهمیتی نخواهد داشت و ما به نیت آنها واقفیم و به صحبت های عده ای سودجو بها نخواهیم داد.

اکبری با بیان اینکه مدیریت خوب آن است که از امکانات مردمی استفاده و با جهت دهی مناسب آن به هدف رسید، افزود: گروه مردمی دوستداران محیط زیست دره دربا نام مرصاد از زمان شروع همکاریش با ما هیچگونه تخلفی نداشته است و جمعی از انسان های مخلص و آماده به کار در آن جمع شده اند تا از شکار و صید غیر مجاز جلوگیری کنند.

وی افزود: فعالان گروه های دوستداران محیط زیست از جمله مرصاد دارای کارت همیاری محیط زیست واز سوی شورای تامین دارای حکم عملیاتی هستند تا بتوانند از قوع تخلفات جلوگیری نمایند.

حبیب اکبری مسئول محیط زیست شهرستان رفسنجان خاطر نشان کرد: افراد در بیان نظرات خود آزاد هستند اما در صورتیکه در این نظرات تهمتی به این گرو ه ها زده شود آن هم به کسانی که مخلصانه به دنبال کار هستند، قطعاً برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هم سازمان محیط زیست و هم گروه های دوستداران طبیعت از کسانی که بخواهند برای حفظ محیط زیست تغییر رویه دهند، استقبال خواهد کرد.

اکبری با اشاره به شکارغیر مجاز قوچ یک شاخ که مدتی قبل در شهرستان اتفاق افتاد، گفت: با تحقیقات محلی شکارچیان این حیوان شناسایی شدند و پرونده قضایی آنان به دادگاه رفته است و تصمیم نهایی با دادگاه است.

 

 

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، پروه مرصاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :