کوچک ترین نوزاد متولد شده تاریخ+عکس

  • شناسه خبر: 1829
کوچک ترین نوزاد متولد شده تاریخ+عکس

زنده ماندن کوچک ترین نوزاد دنیا، در دنیای پزشکی معجزه بزرگی بود. این نوزاد در ۲۵ هفتگی و با وزن ۲۷۵ گرم به دنیا آمد که فقط کمی بیشتر از یک قوطی نوشابه است. با مراجعه مادر این نوزاد به بیمارستان و اعلام اینکه فرزندش در ریسک قرار دارد. روراستی ؛ زنده ماندن کوچک ترین […]

زنده ماندن کوچک ترین نوزاد دنیا، در دنیای پزشکی معجزه بزرگی بود. این نوزاد در ۲۵ هفتگی و با وزن ۲۷۵ گرم به دنیا آمد که فقط کمی بیشتر از یک قوطی نوشابه است. با مراجعه مادر این نوزاد به بیمارستان و اعلام اینکه فرزندش در ریسک قرار دارد.

روراستی ؛

زنده ماندن کوچک ترین نوزاد دنیا، در دنیای پزشکی معجزه بزرگی بود. این نوزاد در 25 هفتگی و با وزن 275 گرم به دنیا آمد که فقط کمی بیشتر از یک قوطی نوشابه است. با مراجعه مادر این نوزاد به بیمارستان و اعلام اینکه فرزندش در ریسک قرار دارد، این نوزاد پسر در بیمارستان گاتینجن آلمان به دنیا آمد. معمولاً پزشکان اجازه می دهند که نوزادانی با قد 27 سانتیمتر مرخص شوند و به منزل برده شوند، زیرا معتقدند که آنها قدرت کافی برای زنده ماندن را دارند. پزشکان این بیمارستان می گویند که این نوزاد رشد نرمالی خواهد داشت و سالم خواهد بود.

این نوزاد که 15 هفته زودتر از موعد و به صورت سزارین به دنیا آمد، بعد از شش ماه درمان فشرده در دستگاه به وزن 3.7 کیلوگرم رسید. حالا پزشکان بیمارستان اجازه مرخصی او را داده اند و تأیید کرده اند که وضعیت او خوب است. در ضمن این نوزاد کوچکترین نوزاد دنیا لقب گرفته است.
کوچکترين نوزاد

 

 

منبع : عرش نیوز

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، کنوزاد کوچک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :