شیعیان ضاحیه: ای حسین [علیه السلام] از مسیرت عقب نمی نشینیم، از انتحاری ها و تکفیری ها نمی ترسیم

  • شناسه خبر: 1928
شیعیان ضاحیه: ای حسین [علیه السلام] از مسیرت عقب نمی نشینیم، از انتحاری ها و تکفیری ها نمی ترسیم

به گزارش «روراستی »، محبان اهل بیت (علیهم السلام) در لبنان به دلیل مشارکت در عزاداری های محرم و لبیک گفتن به ندای امام حسین(علیه السلام) مورد حملات رسانه ای کورکورانه ای قرار گرفته اند. بسیاری از رسانه های جمعی و روزنامه ها و سایت ها و فعالان اینترنتی این روزها در اقدامی هماهنگ به […]

به گزارش «روراستی »، محبان اهل بیت (علیهم السلام) در لبنان به دلیل مشارکت در عزاداری های محرم و لبیک گفتن به ندای امام حسین(علیه السلام) مورد حملات رسانه ای کورکورانه ای قرار گرفته اند. شیعیان

بسیاری از رسانه های جمعی و روزنامه ها و سایت ها و فعالان اینترنتی این روزها در اقدامی هماهنگ به منتشر کردن مطالب گسترده ای علیه محبان امام حسین (علیه السلام) در همه مناطق لبنان به ویژه ضاحیه جنوبی پرداخته اند.عاملان این اقدام تخریب گرایانه ، در بخشی از فعالیت های خود، مردم را از حملات و کمربندهای انتحاری می ترسانند تا به این وسیله و با ایجاد جو رعب و وحشت شاید آنها را از مجالس حسینی دور نگه دارند.

تعدادی بسیاری از هالی ضاحیه ضمن محکوم کردن این اقدامات در اظهاراتی اعلام کردند عشق امام حسین (علیه السلام) همه آنها را متحد و هماهنگ به مجالس محرم خواهد کشاند و هیچ عاملی آنها را در این راه مردد نخواهد کرد. هر یک از ما یک استشهادی در راه حسین (علیه السلام) و اسیران کربلا هستیم؛ عده ای ما را از انفجارها و تکفیری ها می ترسانند، ما ملتی هستیم که نمی ترسم و در راه امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) جان خود را فدا می کنیم، همه ما عباسیون استشهادی هستیم.

عده ای دیگر عنوان داشتند: این رسانه های دشمن را به حال خودشان رها کنید، آنها اهمیتی ندارند، همه مردم سید الشهدا (علیه السلام) را دوست دارند و و برای شهادت در راهش آماده اند؛ فرقی به حال آنها ندارد، کودکان ما عزیزتر از طفل شیرخواره نیستند؛ حزب الله نیز حامی ماست و توکل ما به خداست، همه اهالی ضاحیه در مراسم محرم و عاشورا شرکت خواهند نمود.

 

منبع : شیعه نیوز

برچسب ها:
روراستی ، رفسنجان ، شیعه ، عملیات تکفیری ها
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :