رتبه علمی دانشگاه ولی عصر (عج) ، از ۵۲ به ۳۶ رسیده است

  • شناسه خبر: 2216
رتبه علمی دانشگاه ولی عصر (عج) ، از ۵۲ به ۳۶ رسیده است

دانشگاه ولی عصر (عج)، در مسیر ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی به گزارش روراستی ، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها از فعالیت های ارزنده دانشگاه ولی عصر (عج) در مسیر ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی با تلاش مسئولین و جدیت دانشجویان […]

دانشگاه ولی عصر (عج)، در مسیر ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی

به گزارش روراستی ، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها از فعالیت های ارزنده دانشگاه ولی عصر (عج) در مسیر ارتقاء شاخص های علمی و فرهنگی با تلاش مسئولین و جدیت دانشجویان و کوشش کارکنان خبر داد و گفت: رتبه علمی دانشگاه از سال ۹۰ تاکنون، از ۵۲ به ۳۶ رسیده است و امیدواریم طی ۱۰ سال آینده جزو ده دانشگاه برتر قرار گیرد.

دکتر رنجبر کریمی هم چنین افزود: رونمایی از شش محصول به دست متخصصین دانشگاه و دانشجویان در هفته پژوهش از فعالیت های دانشگاه در بعد علم و فناوری می باشد.

وی برگزاری گردهمایی متخصصین و نخبگان رفسنجانی را از دیگر برنامه های علمی – پژوهشی دانشگاه عنوان کرد و گفت: هدف از این همایش که بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، استفاده از پتانسیل فرهیختگان رفسنجانی مقیم و غیر مقیم رفسنجان جهت توسعه شهرستان است.

رنجبر کریمی گفت: ۲۴ هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی نیز در دهه فجر با حضور وزیر علوم به بهره برداری خواهد رسید که شامل افتتاح خانه فرهنگ، پیشخوان مطبوعات، بوستان های متعدد، آمفی تئاتر و کتابخانه مرکزی و … می باشد.

وی ادامه داد: از این میزان فضا، شش هزار متر مربع توسط بودجه های دولتی و مابقی از صرفه جویی های دانشگاه و کمک خیرین و سازمان های دیگر تأمین شده است.

رییس دانشگاه ولی عصر (عج) از وجود ۸۳ رشته دانشگاهی در دانشگاه خبر داد و گفت: ده هزار دانشجو در دانشگاه ولی عصر (عج) مشغول به تحصیل هستند و در سال جاری درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۱۱ به بیش از ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۱ افزایش داشته است که تا پایان برنامه پنجم توسعه به ۳۰ درصد خواهد رسید.

برچسب ها:
دانشگاه رتبه رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :