مرگ دلخراش جوان زرندی به قصد شکار کبوتر

  • شناسه خبر: 24277
مرگ دلخراش جوان زرندی به قصد شکار کبوتر

شکار کبوتر مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله زرندی را رقم زد.

شکار کبوتر مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله زرندی را رقم زد.

به گزارش”روراستی“حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه دو برادر به نام‌های محمد‌علی و مصطفی عرب‌پور ۳۲ و ۳۰ ساله به قصد شکار کبوتر چاهی با استفاده از تفنگ بادی، خود را به یکی از چاه‌های متروکه حاشیه کارخانه فولاد می‌رسانند.

این چاه متروکه حدود ۴ متر عمق و ۲٫۵ متر دهنه داشته و در فاصله ۲۰۰ متری محور زرند – کرمان قرار دارد.

محمد‌علی ۳۲ ساله به داخل چاه می‌رود و با استفاده از آتش قصد روشن کردن محیط را داشته که در میان شعله‌های آتش گرفتار می‌شود و در مقابل دیدگان برادرش می‌سوزد.

مصطفی ۳۰ ساله به دلیل اینکه تلاشش برای نجات برادر بی‌نتیجه می‌ماند، خود را به جاده می‌رساند و از طریق خودروهای عبوری موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع می‌دهد.

محمود با‌بایی رئیس هلال‌احمر شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح این حادثه ابراز داشت: در این راستا یک تیم از هلال‌احمر متشکل از دو نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس، تیمی از آتش‌نشانی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و جوانی را در حاشیه جاده مشاهده می‌کنند که به شدت شوک زده بوده و فریاد می‌کند.

وی افزود: ماموران زمانی که از این برادر سوال می‌کنند که محل را راهنمایی کند، این جوان به دلیل شوکه بودن آدرس را اشتباه داده و پس از نیم ساعت ماموران موفق می‌شوند تا چاه را پیدا کنند.

بابایی تصریح کرد: در کنار چاه یک تفنگ بادی قرار داشت و ماموران پس از یک ساعت تلاش موفق شدند جسد سوخته محمد‌علی را از چاه بیرون بیاورند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مرگ، کبوتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :