دستگیری ناپدری ستایش توسط پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 27818
دستگیری ناپدری ستایش توسط پلیس رفسنجان

سرهنگ خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری ناپدری ستایش خبر داد.

 جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان  از دستگیری ناپدری ستایش خبر داد.

به گزارش”روراستی” سرهنگ رضا خلیلی نژاد  در تشریح این خبر افزود: کودکان زیباترین شکوفه های هستی اند که خداوند به آدمیان مرحمت می کند ،اما متاسفانه امروزه یکی از بزرگترین معضلات جوامع انسانی ناسپاسی در برابر این نعمت بی منت است . آری کودک آزاری از جرایمی است که قلب انسانیت  را می فشارد. متاسفانه گاه بی توجهی جوامع ، منجر به جنایاتی علیه کودکان معصوم و بی پناه می شود که عمق وجود شنوندگان را آتش می زند.
پرونده ستایش ۳ ساله از جمله پرونده هایی بود که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی  باعث تآثر و ناراحتی  هر شنونده ای گردید  , یک ناپدری و مادر بی رحم باگرفتار نمودن خود در دام اعتیاد آن هم شیشه  اینگونه این کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه بی رحمانه قرار دهند و از داد و فریادش لذت ببرند.

  وی ادامه داد: با ارسال گزارش و کسب دستور قضایی با ورود به منزل ستایش که در شرایط بسیار بدی نگهداری می شد، به بیمارستان منتقل و مادر وی که فرزند معصوم دیگری را ۸ ماه باردار بود دستگیر شد، اما ناپدری ستایش که متهم اصلی پرونده بود با اطلاع از باخبر شدن پلیس متواری می گردد و تلاش پلیس نیز در دستگیری وی در ساعات اولیه به نتیجه ای نرسید.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با کار اطلاعاتی و با تلاش همکارانم در پلیس اطلاعات که با حساسیت دستگیری متهم اصلی را در دستور کار قرار دادند، عصر امروز. در مخفیگاهش به دام پلیس افتاد تا به سزای عمل خود برسد.

وی ابراز داشت: اما این اولین کودک آزاری نبوده و آخرین هم نخواهد بود و امیدواریم روزی شاهد ریشه کن شدن چنین مواردی باشیم و پلیس و قوه قصاییه به شدت با چنین موارد نادری برخورد خواهمد کرد.

این مقام انتظامی در پایان  از همه مردم  که با ستایش  معصوم همدردی کردند به ویژه فرماندار، دادستان، اورژانس اجتماعی، کارکنان پزشکان و پرستاران بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)  خصوصا کارکنان بهزیستی، خبرنگاران  و دیگر عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و بیان کرد:  از مردم  می خواهیم در صورت برخورد با هر گونه کودک آزاری در همسایگی یا محلات خود  مراتب را سریعا به پلیس با شماره ۱۱۰ و یا اورژانس اجتماعی ۱۲۳  اطلاع تا ناجی ستایش های دیگر باشیم و با حرکت انسانی خود از وقوع مجدد چنین حوادث ناگواری جلوگیری نماییم و مجرمین به سزای عملشان برسند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دستگیری، ناپدری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :