دفن خاک رفسنجان زیر زباله ها+عکس

  • شناسه خبر: 2812
دفن خاک رفسنجان زیر زباله ها+عکس

به گزارش روراستی؛ از مسیر کمربندی می گذشتیم پلاستیکها و زباله هایی که باد در میان بوته های اطراف جاده و دشت آورده بود توجه مان را به خود جلب کرد، در پی دلیل این نابه سامانی به سمت محل دفن زباله ها رفتیم . نزدیک آنجا که رسیدیم دیدم که واقعاً یک فاجعه است […]

به گزارش روراستی؛ از مسیر کمربندی می گذشتیم پلاستیکها و زباله هایی که باد در میان بوته های اطراف جاده و دشت آورده بود توجه مان را به خود جلب کرد، در پی دلیل این نابه سامانی به سمت محل دفن زباله ها رفتیم .

P1010807

نزدیک آنجا که رسیدیم دیدم که واقعاً یک فاجعه است و در آنجا گویی خاک رفسنجان را زیر خروارها زباله دفن کرده اند، براستی این چهره ای که ما دیدیم و گوشه ای از آن را برای شما به تصویر می کشیم، نشان از خیانت به آب و خاک و نسلهای آینده دارد که عده ای تحت عنوان وظیفه و خدمت به مردم انجام می دهند.

P1010849

در آنجا همانطور که می بینید ما به دشتی از زباله برخوردیم که خاک رفسنجان را گرفته بود و باد نیز زباله های سبک را میان بوته های دشت پراکنده بود به نحوی که گویا آنجا دشتی از زباله است، شاید مسئولین محترم قصد دارند خاک رفسنجان را زیر زبالها دفن کنند تا اثری از آن نباشد.

P1010865

مسئله مهمتر اینکه این محل کنار رشته قناتهای و منابع آب زیر زمینی نیز هست و آب را هم آلوده می کند و از طرفی سبب بروز بسیاری از بیماریهای مسری و خطرناک می گردد ؛ حال در خصوص چگونگی دفن، نارسایی ها و عدم توجه به مقررات و موازیت بهداشتی و زیست محیطی این موضوع در متن های بعدی خواهیم گفت، براستی که باید به مسئولین شبکه بهداشت، شهرداری، فرمانداری و … خسته نباشید گفت و آنها را تحسین کرد. باید برای مظلومیت و بی کسی این خاک و مردم ناله کرد و گفت وای بر مسئولین ، فردای قیامت چگونه می خواهند پاسخگوی خدا ، مردم و این خاک باشند.

P1010826

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان، دفن خاک، زباله
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :