بصیرت از دیدگاه یاران هاشمی + تصویر

  • شناسه خبر: 2880
بصیرت از دیدگاه یاران هاشمی + تصویر

به گزارش روراستی به نقل از سرویس سیاسی بی باک: اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره در اطراف برخی مسئولین رخنه کرده اند و از هر فرصتی برای تقابل آنها با نظام و مردم استفاده می کنند و از زمینه های انحراف عده ای بهترین استفاده را می کنند، هیچ شک و شبهه ای نیست […]

به گزارش روراستی به نقل از سرویس سیاسی بی باک: اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره در اطراف برخی مسئولین رخنه کرده اند و از هر فرصتی برای تقابل آنها با نظام و مردم استفاده می کنند و از زمینه های انحراف عده ای بهترین استفاده را می کنند، هیچ شک و شبهه ای نیست اما واقعیت این است که گاهی اوقات برخی مدعیان دوستی کمتر از دشمن به چهره های مطرح کشورمان ضربه نزده و نمی زنند.
به گزارش بی باک، آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر فاصله زیادی از دوران اوج و انقلابی گری خود گرفته است و این موضوع را باید در جای خود مفصل و از ابعاد مختلف بحث و بررسی کرد و از نقش اخلاقیات و تفکرات شخصی وی آغاز کرد و به خانواده و نزدیکان و بعضا برنامه های دشمنان نظام و انقلاب در این راستا سخن به میان آورد.
اما با اندکی تامل در حوادث سالهای اخیر با قاطعیت می توان ادعا کرد که علاوه بر برخی تفکرات خاص آقای هاشمی، عده ای از نزدیکان و منسوبان وی در کاهش محبوبیت و سقوط جایگاه اجتماعی وی سنگ تمام گذاشته اند.
جدای از نامه بدون سلام آقای هاشمی در ایام قبل از انتخابات 88، رفتارهای عجیب و ضدامنیتی برخی از منسوبان وی دره سقوطی را پیش پای آقای هاشمی گذاشت تا گوشه ای از خشم و طوفان ملت کافی باشد که هاشمی خود را در قعر دره مشاهده کند.
اما انگار این دوستان معاند و یا بی بصیرت اطراف آقای هاشمی قرار نیست هیچگاه به ماهیت اصلی اعتقادی و فکری مردم ایران پی ببرند و هر از چندی به سبک دوستی به اصطلاح خاله خرسه قصد ابراز علاقه و خدمت به آقای هاشمی می کنند و زمینه سقوط بیشتر وی در افکار عمومی را هموارتر می کنند.
پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی اخیرا یادداشتی از وی را که به مناسبت گرامیداشت سالگرد فاجعه هفتم تیر در سال 89 نوشته شده است را تحت عنوان ” بصیرت شعار نیست!” منتشر کرد که با انتخاب تصویری عجیب برای این مطلب، اوج بی بصیرتی و کج فهمی گردانندگان این سایت را برملا می کند.
در تصویر انتخابی برای این یادداشت، عکسی نیم رخ از آقای هاشمی با حالت تبسمی معناداری به سمت دختری بدحجاب به نمایش گذاشته شده است که مخاطب نگاه خیره‌‌ی زننده و معاشقانه از آن برداشت می کند. تصویری که از سویی سعی در القای نگاه عاشقانه‌‌ی زننده و التماس‌گونه آقای هاشمی دارد و از طرفی تکبر و غضب دختر جوان به آقای هاشمی را نمایش می دهد.
حال آیا چنین عملکردی از سوی گردانندگان سایت آقای هاشمی در کنار کج سلیقگی ها و دردسرهای دیگری که آنها تا کنون برای وی درست کرده اند را می توان حمل بر خدمت به وی کرد یا بی بصیرتی و کج فهمی و بی خبری از ماهیت فرهنگی و فکری مردم ایران و فراهم نمودن زمینه های سقوط بیشتر آقای هاشمی؟
برچسب ها:
بصیرت رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :