مرگ شارون نشانه ظهور دجال است

  • شناسه خبر: 2900
مرگ شارون نشانه ظهور دجال است

دجال تمام مخالفانش یا هر آنکه قصد تجاوز به یهود را داشته باشد، می کشد و تمام یهودیان اسرائیل به او ایمان خواهند آورد. به گزارش روراستی، روزنامه عبری معاریو به نقل از یتسحاق کدوری یک خاخام صهیونیست نوشت: مرگ آریل شارون از علایم ظهور دجالی است که بر اساس اسفار عهد عتیق بنی اسرائیل […]

دجال تمام مخالفانش یا هر آنکه قصد تجاوز به یهود را داشته باشد، می کشد و تمام یهودیان اسرائیل به او ایمان خواهند آورد.

به گزارش روراستی، روزنامه عبری معاریو به نقل از یتسحاق کدوری یک خاخام صهیونیست نوشت: مرگ آریل شارون از علایم ظهور دجالی است که بر اساس اسفار عهد عتیق بنی اسرائیل را از ظلم جهانی به یهودیان! نجات خواهد داد.

او مدعی شد: دجال هم اکنون در اسرائیل است اما زمان ظاهر شدنش معلوم نیست!

این روزنامه صهیونیستی افزود: مرگ شارون متدینین یهودی را دچار ناامیدی شدیدی کرد اما همزمان تلاش کردند که از این رویداد برداشت مثبتی نمایند زیرا به خاخام “کیدوری” مرگ شارون را نشانه ظهور دجال دانسته احترام قائل بوده و به وی اعتماد دارند.

این خاخام اضافه کرده که همزمان با ظهور دجال جنگ سختی بین هوادارانش که یهودیان باشند و مخالفانش در خواهد گرفت به طوری که این جنگ 7 سال به طول خواهد انجامید و یک سوم ساکنین زمین می میرند و بعد از آن یاجوج و ماجوج ظهور می کنند.

کدوری ادامه داده که دجال در شهر قدس ظهور کرده و ستاره داود که به او قدرت فراوان می بخشد را حمل می کند، تمام مخالفانش یا هر آنکه قصد تجاوز به یهود را داشته باشد، می کشد و تمام یهودیان اسرائیل به او ایمان خواهند آورد.

برچسب ها:
خاخام دجال رفسنجان روراستی شارون
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :