اولین واکنش محمود کریمی به اتهامات اخیر

  • شناسه خبر: 2955
اولین واکنش محمود کریمی به اتهامات اخیر

  محمود کریمی: در این مراسم از همه کسانی که در این قضیه از بنده و بالا تر از آن از دستگاه سید وشهدا (ع) حمایت کردند ،به ویژه از مداحان اهل بیت (ع) تشکر می کنم . به گزارش روراستی: محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) بعد بیش از 10 روز از شایعه پراکنی […]

 

محمود کریمی: در این مراسم از همه کسانی که در این قضیه از بنده و بالا تر از آن از دستگاه سید وشهدا (ع) حمایت کردند ،به ویژه از مداحان اهل بیت (ع) تشکر می کنم .

به گزارش روراستی: محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) بعد بیش از 10 روز از شایعه پراکنی های رسانه های دروغ گو ومعاند، سرانجام در جشن میلاد پیامبر اعظم صلّی الله عليه و آله و سلّم و صادق آل محمد علیه السلام  در هیات رایه العباس (ع) در امامزاده علی اکبر چیذر لب به سخن گشود.

این مداح اهل بیت در مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم در امامزاده علی اکبر چیذر گفت: از همه کسانی که در این قضیه از بنده و بالاتر از آن از دستگاه سیدالشهداعلیه السلام حمایت کردند بویژه مداحان اهل بیت تشکر می کنم.

کریمی در ادامه افزود: من کسانی که حلالیت طلبیدند را نیز حلال کردم.

حاج محمود کریمی با اشاره به خبرهای رسانه ها و بویژه رسانه های بیگانه گفت: از بی بی سی و رادیو اسرائیل توقعی جز رذالت نداریم اما الحمدلله حتی آنها هم از ما توقع صداقت و عصمت دارند.

حاج محمود کریمی که در بین هزاران نفر از علاقمندان و محبین اهل بیت در هیئت رایه العباس سخن می گفت ادامه داد: ان شاالله از این امتحانات الهی سربلند بیرو بیاییم.

 

منبع :حامیان ولایت

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :