برای مسکن مهر تصمیمات درستی در خصوص وظایف اداره های بیمه تامین اجتماعی و امور دارایی اتخاذ نشده است

  • شناسه خبر: 2959
برای مسکن مهر تصمیمات درستی در خصوص وظایف اداره های بیمه تامین اجتماعی و امور دارایی اتخاذ نشده است

سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان گفت: در دولت قبل، برای مسکن مهر تصمیمات درستی در خصوص وظایف اداره های بیمه تامین اجتماعی و امور دارایی اتخاذ نشده است و به مرور زمان در پرداخت مالیات و حق بیمه تامین اجتماعی مشکلاتی بروز کرد. به گزارش روراستی ، علی محمدی بهجت در جلسه کارگروه مسکن مهر رفسنجان، […]

سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان گفت: در دولت قبل، برای مسکن مهر تصمیمات درستی در خصوص وظایف اداره های بیمه تامین اجتماعی و امور دارایی اتخاذ نشده است و به مرور زمان در پرداخت مالیات و حق بیمه تامین اجتماعی مشکلاتی بروز کرد.

به گزارش روراستی ، علی محمدی بهجت در جلسه کارگروه مسکن مهر رفسنجان، گفت: در زمینه پرداخت مالیات، شرکت تعاونی‌های مسکن ساز در رفسنجان از متقاضیان طبق بخشنامه صادر شده از قبل ۳ میلیون ریال مالیات دریافت کنند و برای دریافت مالیات عملکرد ازجمله مالیاتهای پیمانکار، جوشکار و دیگر مالیاتها باید منتظر تصمیمات دولت در آینده ای نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: نحوه خرید و فروش مسکن‌های مهر که از سوی دولت آزاد اعلام شده است و همه افراد می‌توانند خرید و فروش کنند لازم است اطلاع رسانی شود تا افراد برای خرید و فروش با هماهنگی شرکتهای تعاونی اقدام کنند.

محمدی بهجت افزود: با مراجعه خریدار به شرکت تعاونی‌ها، تمام اطلاعات ساخت و ساز، نحوه بدهی و نحوه تصفیه حساب و دیگر اطلاعات را کسب خواهد کرد.

علی محمدی بهجت تاکید کرد: خریداران قبل از خرید مسکن مهر به شرکت تعاونی مراجعه نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان گفت: ۱۳۲ واحدمسکن مهر از سوی بانک ملی بلاتکلیف هستند و با ارائه معرفی نامه از سوی شرکت تعاونی‌ها، ملک از رهن بانک بیرون می‌آید و انتقال ملک و واحد از سوی بانک انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه معرفی نامه از سوی شرکت تعاونی‌ها به بانکها، متقاضیان متحمل پرداخت جرایم سنگین بانکی نخواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت تعاونی‌های مسکن مهر اعضاء و متقاضیان را برای پرداخت بدهی به بانکها معرفی نمایند تا دفترچه تقسیط وام برای آنها از سوی بانکها صادر شود.

محمد اختر رئیس اداره امور مالیاتی رفسنجان نیز در این جلسه گفت: در خصوص دریافت مالیاتهای مسکن مهر دو قرار داد ۳ جانبه و ۴ جانبه وجود دارد.

وی افزود: طبق قرار داد سه جانبه اداره راه و شهرسازی به سازنده مسکن مهر معرفی نامه صادر می کند و سازنده مسکن مهر با مراجعه به بانک می تواند تسهیلات دریافت نماید که شامل پرداخت مالیات می شود.

وی افزود : در قرار دادهای ۴ جانبه شرکتهای تعاونی نیز ورود پیدا می کنند .

اختر سقف پرداخت مالیات برای مسکن مهر را درحال حاضر ۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در ۲۰ روز آینده بخشنامه ای از سوی دولت مبنی بر پرداخت مالیات واحد مسکن مهر صادر خواهد شد.

منبع:خاننه خشتی

برچسب ها:
بیمه رفسنجان روراستی مالیات مسکن مهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :