تقلای نجار باز هم بی نتیجه ماند!!

  • شناسه خبر: 3224
تقلای نجار باز هم بی نتیجه ماند!!

لابی تندروها نتیجه نداد/معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد به گزارش روراستی، یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» از حدف اسماعیل نجار از میان گزینه های استانداری خراسان رضوی خبر داد. این منبع آگاه گفت: معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شده است. این درحالیست که […]

لابی تندروها نتیجه نداد/معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد

به گزارش روراستی، یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» از حدف اسماعیل نجار از میان گزینه های استانداری خراسان رضوی خبر داد.

این منبع آگاه گفت: معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شده است.

این درحالیست که تلاش بسیار گسترده ای برای معرفی اسماعیل نجار استاندار دولت احمدی نژاد به عنوان استاندار خراسان رضوی وجود داشت، اما ظاهراً لابی سنگین این جریان تندرو، به نتیجه نرسیده است.

براساس این گزارش،‌ محمد حسین فروزان مهر استاندار فعلی خراسان رضوی است.

وزیر کشور سه شنبه گذشته در حاشیه اجلاس شورای عالی استان ها در پاسخ به سوالی مبنی بر این که استاندارخراسان رضوی چه زمانی منصوب می شود؟ گفت که گزینه ها را به دولت اعلام کرده است.

گفتنی ست، نجار از حامیان دو آتشه ی احمدی نژاد و صاحب جملات طلایی در حمایت از رییس جمهور وقت بوده است. او همان کسی است که گفته بود در زلزله کرمان، فقط دیواری که عکس محمود احمدی نژاد (رییس جمهور وقت) روی آن بوده فرونریخته است!

برچسب ها:
استاندار رفسنجان روراستی نجار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :