این هم روش جدید توزیع سبد کالا با کلی تدبیر +عکس

  • شناسه خبر: 3234
این هم روش جدید توزیع سبد کالا با کلی تدبیر +عکس

امروز در گذر از بلوار طالقانی  در محل شرکت سپه صفی طولانی نظرمان را جلب کرد و متوجه  شدیم که مردم برای دریافت سبد کالای دولت  تدبیر  آنجا حضور دارند بنابر این در بین مردم رفتیم و نظرشان را در مورد این طرح پرسیدیم که به شرح زیر می باشد. به گزارش روراستی، جهت بررسی […]

امروز در گذر از بلوار طالقانی  در محل شرکت سپه صفی طولانی نظرمان را جلب کرد و متوجه  شدیم که مردم برای دریافت سبد کالای دولت  تدبیر  آنجا حضور دارند بنابر این در بین مردم رفتیم و نظرشان را در مورد این طرح پرسیدیم که به شرح زیر می باشد.

به گزارش روراستی، جهت بررسی موضوع سبد کالا  به خیل جمعیت حاضر در صف عریض و طویل  در محل شرکت سپه رفسنجان رفتیم  تا نظر مردم را در خصوص این سبد و انتظارشان را برای دریافت جویا شویم از جوانی که در هوای بسیار سرد، خودش را پوشانده بود  سوال کردیم نطرتان در مورد سبد کالا چیست؟ ایشان به محض این که خواست صحبتش را شروع کند تعداد زیادی هم صدا شروع به شکایت کردند و هر کدام گلایه خود را عنوان داشتند، خلاصه از آنها خواستیم که یکی یکی صحبت کنند، آنها از این که چرا مثل سال گذشته مبلغ نقد را به حساب آنان  واریز نکردند کله مند بودند و سوالت زیادی را مطرح نمودند : چرا حالا که سبد کالا در نظر گرفته شده به همه افراد تعلق ندارد؟  چرا در تقسیم آن عدالت بر قرار نشده است  ؟ چرا این سبد به مدیران بعضی از کارخانه ها تعلق گرفته اما به کارگران آنها نه ؟! و بعضی ها گلایه داشتند که چرا برای پخش این سبد محلهای توزیع بیشتری در نظر گرفته نشده است

خلاصه این که مردم دل خوشی ازتوزیع  این نوع سبد نداشتند.

به گفته حاضرین  دو نفر از افرادی که در صف حضور داشتند به علت  ازدحام جمعیت و سرمای شدید مصدوم شده و به بیمارستان منتقل  شده بودند.   حال سوال این جاست که بسیاری از منتقدین دولت دهم  ، دولت و کارهای انجام گرفته در خصوص سهام عدالت ، یارانه ها و عیدانه و ….را گدا پروری می دانستند ، امروز برای   این  نحوه توزیع چه پاسخی دارند. ؟

با توجه به قرارداشتن  در سی و ششمین  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر باید تدبیری اندیشیده شود تا مردمی که همواره همراه و هم گام با نظام جمهوری  اسلامی بوده و هستند این گونه تحقیر نشوند و شان و شخصیت شان نیز حفظ شود.

P1020432

P1020421

P1020445 (2)

P1020445

P1020480

P1020485

P1020469

P1020417

برچسب ها:
دولت تدبیر رفسنجان روراستی سبد کالا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :