خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند

  • شناسه خبر: 3294
خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند

خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: تغییرات بسیاری در نظام آموزشی بوجود آمده و برای اینکه معلمان و فرهنگیان مطالب علمی و پژوهشی را به دانش آموزان به بهترین نحو ارایه دهند خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به […]

خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: تغییرات بسیاری در نظام آموزشی بوجود آمده و برای اینکه معلمان و فرهنگیان مطالب علمی و پژوهشی را به دانش آموزان به بهترین نحو ارایه دهند خدمتگزاران در عرصه آموزش و پرورش باید به فهم مشترک برسند.

به گزارش روراستی، حمید موذن زادهˈ روز دوشنبه در آیین معرفی مدیر آموزش و پرورش رفسنجان افزود: هیچ محیطی مانند آموزش و پرورش نیست زیرا در این محیط فرزندان از دوران کودکی تا دانشگاه به یادگیری و راهنمایی می پردازند و فردی مفید تحویل جامعه می شود.

وی گفت: امروز نیاز است در همه ابعاد به آموزش و پرورش توجه ویژه شود زیرا در دنیای امروز توسعه هدف اصلی همه جوامع است و همه در این راستا به سرعت حرکت می کنند.

وی افزود: امروز ابزاری جدید در اختیار بشر قرار گرفته که خواسته یا ناخواسته افکار و عقاید نسل های جدید بدو ورود به آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است.

موذن زاده تصریح کرد: واقعیات و غیر واقعیات در دنیای اینترنت و ماهواره برای دانش آموزان به نمایش گذاشته می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بوسیله این ابزارها دانشجویان برخی دانشگاه ها به صورت غیر حضوری مطالب آموزشی و علمی را دریافت و پس از آزمون مدرک کسب می کنند.

وی گفت: اگر این برنامه برای دانش آموزان مدارس اتفاق بیفتد دیگر برای معلم و دانش آموز چه تعریفی خواهیم داشت و چگونه آموزش و پرورش برای ورود به این حوزه اجتناب ناپذیر آماده می شود.

موذن زاده، با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرزندان در دنیای مجازی تنها هستند و ارتباط با خانواده و دوستان و غیره کم می شود، افزود: اینجا ارتباطات و همبستگی ها و با هم بودن ها در محیط خانواده کمرنگ می شود.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی موذن زاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :