دنیا ما را به امام خامنه ای می شناسد/دولت مردان بر سر ارزش ها معامله نکنند

  • شناسه خبر: 3327
دنیا ما را به امام خامنه ای می شناسد/دولت مردان بر سر ارزش ها معامله نکنند

 استاد حوزه علمیه قم گفت: دولت مردان ما باید در مقابل دشمن دوام بیاورند، بر سر ارزش ها معامله نکنند، پیام شهداء و امام راحل را به نسل های بعدی برسانند،  اگر ما دوام بیاوریم یاری خدا خواهد رسید. به گزارش خبرنگار “روراستی” ، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید حسن امامی میبدی ˈ در […]

 استاد حوزه علمیه قم گفت: دولت مردان ما باید در مقابل دشمن دوام بیاورند، بر سر ارزش ها معامله نکنند، پیام شهداء و امام راحل را به نسل های بعدی برسانند،  اگر ما دوام بیاوریم یاری خدا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار “روراستی” ، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید حسن امامی میبدی ˈ در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان، با اشاره به خفقان حاکم بر جامعه در زمان طاغوت، اظهار داشت: به تعبیر شهید محراب آیت الله صدوقی در زمان ستم شاهی ما حقیقتاً مرده بودیم که عیسی دمی از طرف خداوند مامور شد تا ما را زنده کند و ما را به بیداری بخواند، به ما گفت که به خود بیایید که شما می توانید.

 وی راس حکومت در زمان طاغوت را یک انسان خود باخته برشمرد که جز حرف شنوی از غرب چیز دیگری را نمی فهمید و افزود:  ما در آن زمان تا گلو وابسته بودیم، در اقتصاد و صنعت  محتاج بودیم و در بحث سیاسی مزدوری بیش نبودیم.

امامی میبدی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یک نعمت الهی برشمرد و گفت : خدا به ما عنایت کرد و امام را بسوی ما فرستاد، انقلاب ما همان انقلاب رسول الله(ص) بود که یک انسان هوشیار برای بیداری ما امد.

وی افزود: در آن زمان مردم به خود اعتماد کردند و با اعتماد به خدا به درون و استعدادهای خود توجه کردند و با روی پا خود ایستادند و با اتحاد بین اقشار مختلف همه با هم دفاع مقدس را اداره کردند و از جان و مال خود مایه گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه  بیداری اسلامی در مصر ، تونس و لیبی را نتیجه دفاع مقدس و مرهون و پیام گرفته از بیدار ی مردم ایران و انقلاب اسلامی دانست و گفت: روح مقاومت در لبنان  و فلسطین و سوریه دست گرفته  از نظریات امام راحل است، چشم دنیا به ماست و دنیا ما را به آرمان ها، امام راحل،  شهداء ، علماء و به رهبر فرزانه انقلاب می شناسد.

امامی میبدی خاطر نشان کرد: دولت مردان ما باید در مقابل دشمن دوام بیاورند، بر سر ارزش ها معامله نکنند، پیام شهداء و امام راحل را به نسل های بعدی برسانند،  اگر ما دوام بیاوریم یاری خدا خواهد رسید.

وی کرنش دنیا در برابر ایران را به خاطر شهدا و ارزش های کشور و نه  به خاطر مذاکره و همراهی با دنیای غرب برشمرد و اظهار داشت: از خداوند می خواهیم که دولت مردان ما را کمک کند تا همیشه عزت و سربلندی کشور در نظرشان باشد.

در ضمن ایشان فردا شنبه 19/11/92حوزه علمیه  خواهران ریحانه النبی (ص) ویژه طلاب ، ساعت 1/30 بعد از ظهردر امور مالی مجتمع مس سرچشمه و بعداز نماز مغرب و عشاء مسجد جامع شهرستان رفسنجان سخنرانی دارند .
برچسب ها:
رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :