نقد امام جمعه رفسنجان/ روحانی منتقدان به دولت را کم سواد و بی سواد تلقی کرد

  • شناسه خبر: 3335
نقد امام جمعه رفسنجان/ روحانی منتقدان به دولت را کم سواد و بی سواد تلقی کرد

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت : رئیس جمهور در جمع اساتید و دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی که اخیرا سخنرانی کرده از کم‌سواد و بی سوادی منتقدان دولت صحبت کرده که دور از انصاف بود و از شخصیت بزرگی همچون ایشان بعید به نظر می رسید . به گزارش به گزارش خبر نگار روراستی، حجت الاسلام […]

امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت : رئیس جمهور در جمع اساتید و دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی که اخیرا سخنرانی کرده از کم‌سواد و بی سوادی منتقدان دولت صحبت کرده که دور از انصاف بود و از شخصیت بزرگی همچون ایشان بعید به نظر می رسید .
به گزارش به گزارش خبر نگار روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : نکته اینجاست که حال دانشگاهیان ، متخصصین و خبرگان این حوزه بخواهند اظهارنظر کنند با کدام اطلاعات می توانند اظهار نظر کنند.
وی تصریح کرد : ایران  هنوز در خصوص مذاکرات هسته‌ای به  دستاوردی نرسیده است  جادارد  برای  دستیابی به عزت و عظمت ملت ایران تلاش کرد و  از این تعبیراتی که در شان ملت ایران نیست  استفاده نشود.
رمضانی پور خاطرنشان کرد : برای دستیابی به انقلابی جدید باید به فکر چاره بود و از ظرفیتهای تولید در کشور استفاده نمود تا اینکه به دنبال پولهای بلوک شده در دست دشمنان باشیم که هرگز برنخواهند گشت.
وی افزود : اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور  می تواند بوسیله تولید ایجاد شود.
رمضانی پور گفت : صنعت پتروشیمی در رفسنجان  می تواند اشتغالزایی خوبی داشته باشد و در کنار آن مشکلات جوانان بیکار رفع خواهد شد که استاندار کرمان قول ایجاد این صنعت در رفسنجان را داده اند.
وی خاطرنشان کرد : مردم رفسنجان حق استفاده از چنین صنعتی مهم را دارند .
رمضانی پور بیان کرد :  انقلاب شکوهمند اسلامی ما به یاری خدا در  ۳۵ سال گذشته به پیروزس رسید و مردم در این راه جوانان بسیاری را تقدیم کردند .
وی تصریح کرد : همه ساله مردم کشورمان با افتخار به کسب این پیروزی والا ، جشن گرفته و به  کوری چشم دشمنان در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و انزجار و نفرت خود را از دشمنان با سردادن شعار بر علیه آنها نشان می دهند.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سالهای گذشته ملت شریف ایران به خیابانها می آیند و وظیفه خود را انجام خواهند داد افزود : آنها با این اقدامشان بر استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد : برای مایوس کردن دشمنان باید صبر و استقامت داشته باشیم با یاد خداوند حافظ  این پیروزی انقلاب اسلامی باشیم و نگذاریم دشمنان ملت را چپاول و در اختیار خود بگیرند.وی با اشاره به
سوره لقمان  اظهار داشت : مواظب باشید زندگی دنیا شما را فریب ندهد و مغرور نشوید تا عنایت پروردگار نصیبتان گردد.

برچسب ها:
بی سواد رفسنجان روراستی منتقد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :