حامد زمانی: افتخار می کنم که ترانه هایم مورد تایید رهبری است

  • شناسه خبر: 3342
حامد زمانی: افتخار می کنم که ترانه هایم مورد تایید رهبری است

حامد زمانی گفت: افتخار بنده این است که کارهای بنده از سوی رهبری مورد تایید قرار گرفته است.مقام معظم رهبری راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید […]

حامد زمانی گفت: افتخار بنده این است که کارهای بنده از سوی رهبری مورد تایید قرار گرفته است.مقام معظم رهبری راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید.

به گزارش”روراستی“: حامد زمانی، خواننده ارزشی کشور با انتقاد از مورد غفلت قرار گرفتن موسیقی ارزشی و تاثیر آن بر مخاطب، افزود: به نظر بنده کم کاری های گذشته باعث شده که امروز جو غالب در دست موسیقی هایی باشد که لزوما ارزشی و انقلابی و ارزشی نیست.

 

وی با بیان این که در جشنواره فجر جای موسیقی ارزشی خالی است، ادامه داد: غفلت از موسیقی ارزشی در کشور به حدی است که حتی الآن در جشنواره های خودمان هم امسال بنده را راه نمی دهند.

 

اگر موسیقی ارزشی تبدیل به جریان شود، کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد

 

زمانی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که خواننده و نوازنده انقلابی تربیت کنیم و با ورود افراد جدید به این حوزه، در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

حامد زمانی

 

وی همچنین با تاکید بر این که اگر موسیقی ارزشی تبدیل به یک جریان بشود، قطعا کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد، تصریح کرد: هجمه هایی هم که به موسیقی ارزشی در زمان حال می شود و برخی از افراد در خصوص آهنگ های ارزشی موضع می گیرند به خاطر این است که ما در گذشته در این حوزه ضعیف عمل کردیم و موسیقی را به دست بیگانگان سپرده ایم.

 

با موسیقی بهتر از فیلم های چند میلیاردی می توان تاثیر گذاشت

 

این خواننده ارزشی کشور اضافه کرد: به راحتی می توان با موسیقی حتی بهتر از فیلم های چند میلیاردی که در داخل ساخته می شود بر روی مخاطب تاثیر گذاشت.

 

وی ادامه داد: واقعا چرا به این موضوعات نمی پردازیم و فکر می کنیم که موسیقی برای ما نیست؟

 

زمانی عنوان کرد: با آهنگ هایی که بنده در حوزه سیاست تولید کرده ام، اقبال از موسیقی ارزشی بیشتر شده است اما باید توجه داشت که از چند سال پیش ما این حرف ها را می زدیم و از تاثیر گذاری موسیقی ارزشی می گفتیم اما هیچ کس گوش نمی داد.

 

آیا حتما باید چند سال عقب بیافتیم تا مسئولان تازه به فکر حمایت بیافتند؟

 

وی با طرح این سوال که آیا حتما باید چند سال عقب بیافتیم تا مسئولان تازه به فکر حمایت بیافتند، اضافه کرد: هنوز هم یک عده خودشان را به خواب زده اند و فقط شعار می دهند. الآن هم موزیک حامد زمانی تنها از طریق مردم منتشر می شود و مسئولان هیج حمایتی نمی کنند.

 

 

این خواننده ارزشی در ادامه با تاکید بر این که هنوز مسئولان آن طور که باید و شاید به وظیفه خود در قبال موسیقی ارزشی و انقلابی عمل نکرده اند، تاکید کرد: به نظر بنده نیازی هم به حمایت مسئولان نیست، موسیقی ارزشی مورد حمایت خداوند است و خود او همه کارها را به پیش می برد.

 

وی اظهار کرد: از سوی دیگر حمایت های مقطعی هم پاسخگو نیست و باید دید واقعا برای موسیقی ارزشی چه کاری می خواهیم انجام دهیم و پس از آن برنامه ریزی و هزینه کنیم.

 

زمانی خاطرنشان کرد: قطعا اگر همین روال ادامه داشته باشد، حامد زمانی که یک نفر بیشتر نیست به زمین زده می شود.

 

زمانی همچنین با اشاره به دیدار وی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: چندی پیش خدمت مقام معظم رهبری حضور یافتم؛ ایشان به بنده لطف داشتند و بنده را مورد تفقد قرار دادند.

 

افتخار می کنم که ترانه هایم مورد تایید رهبری است

 

این خواننده ارزشی افزود: افتخار بنده این است که کارهای بنده از سوی رهبری مورد تایید قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید.

 

زمانی ادامه داد: من با توجه به تشویق مقام معظم رهبری، کار «گزینه‌های روی میز» را ساختم و دوباره به این بهانه خدمت حضرت آقا رسیدم.

 

حامد زمانی

 

این خواننده محبوب کشورمان با اشاره به فضای حاکم در این دیدار صمیمی افزود: در آن جلسه، دوستان خدمت حضرت آقا گفتند که آقای زمانی تنها هستند و نیاز به حمایت دارند و من همان‏جا عرض کردم که نه من تنها نیستم، بلکه خدا را شکر این قضیه دارد هدایت می‌شود.

 

سه ترانه جدید با مضمون سیاسی در دست تولید

 

وی افزود: برخی از خبرنگاران در خصوص دیدار بنده با مقام معظم رهبری کمی بی اخلاقی کردند و یک سری مطالبی را منتشر کردند که من دوست نداشتم منتشر شوند.

 

حامد زمانی در پایان با بیان این که سه ترانه جدید با مضمون سیاسی در دست تولید است، خاطرنشان کرد: این ترانه های جدید که جنجال بر انگیز هم خواهد بود، تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

 

منبع:صبح توس

برچسب ها:
حامدزمانی رفسنجان روراستی مرگ بر آمریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :