بخش استروک سِنتر بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 3346
بخش استروک سِنتر بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان افتتاح شد

معاون درمانِ وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور پروژه های حوزه درمانی ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور را افتتاح نمود که بخش استروک سِنتر بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نیز از افتتاحیات وی بود. به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با اعلام این […]

معاون درمانِ وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور پروژه های حوزه درمانی ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور را افتتاح نمود که بخش استروک سِنتر بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نیز از افتتاحیات وی بود.

به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر، گفت : برای احداث بخش ضایعات مغذی استروک سِنتر(ICU2) 12 میلیارد ریال هزینه شده است .

دکتر علی اسماعیلی ندیمی افزود : از این میزان ۳۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد خیریه بیمارستان علی ابن ابیطالب و ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیرین و همچنین برای تهیه دستگاههای موردنیاز هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات دولت تامین شده است.

وی تصریح کرد : این بخش دارای ۱۵ تخت ویژه و معمولی و بهترین امکانات ، تجهیزات و دستگاهها ست که در استان کرمان فقط شهرستانهای کرمان و رفسنجان دارای چنین بخش هستند

اسماعیلی ندیمی خاطر نشان کرد : بیمارانی که به بیمارستان آورده می شوند و دارای اختلالاتی همچون سکته مغذی ، ضربه مغذی ، ضریب هوشی پایین باشند به این بخش برای ارائه درمان و مراقبتهای ویژه انتقال میابند.

وی افزود : در حال حاضر بیماران بخش ICU 1 در این بخش بستری هستند و پس از تعمیر بخش ICU 1 تا پایان سال ، بیماران بخش ۱ در بخش ۲ بستری و درمان می شوند.

وی بیان داشت : ۱۵ پزشک شامل ۳ پزشک مقیم بیهوشی ، یک جراح و متخصص مغز و اعصاب ، یک جراح ترمیم ، یک جراحفوق اطفال و سه جراح ارتوپدی در بخش ضایعات مغذی استروک سِنتر ( ICU2) بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) خدمت رسانی می کنند.

برچسب ها:
بیمارستان پیش رفت رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :