اظهارات ده نمکی در دفاع از معراجیها

  • شناسه خبر: 3368
اظهارات ده نمکی در دفاع از معراجیها

کارگردان فیلم سینمایی معراجی ها گفت: برخی این اثر سینمایی را ضد جنگ می نامند درصورتی که این فیلم دردهای دوران دفاع مقدس را بیان می کند. به گزارش روراستی به نقل از ایرنا، مسعود ده نمکی  پیش از نمایش فیلم سینمایی معراجی ها در سالن همایش های برج میلاد افزود: به هر حال همه […]

کارگردان فیلم سینمایی معراجی ها گفت: برخی این اثر سینمایی را ضد جنگ می نامند درصورتی که این فیلم دردهای دوران دفاع مقدس را بیان می کند.

به گزارش روراستی به نقل از ایرنا، مسعود ده نمکی  پیش از نمایش فیلم سینمایی معراجی ها در سالن همایش های برج میلاد افزود: به هر حال همه در جریان مشکلات رخ داده برای این اثر سینمایی هستیم و تا دو ساعت قبل از نمایش این اثر سینمایی، مراحل فنی این اثر سینمایی ادامه داشت.

وی یادآور شد: این اثر سینمایی زبان طنز دارد و با این حال در شرایط دشواری تولید این فیلم سینمایی به پایان رسید.

کارگردان فیلم سینمایی معراجی ها با ادای احترام به جان باختگان حادثه شهرک سینمایی دفاع مقدس در زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی تاکید کرد: معراجی ها پنجمین همکاری من و جواد شریفی راد بود. او می گفت که یک روز در سینما برایش شاید اتفاقی رخ دهد و این در حالی است که مردم ایران به واسطه بمب هایی که خنثی کرده به او مدیون هستند.

ده نمکی ادامه داد: سخت ترین لحظه برای من، خبر دادن به فرزند کوچک جواد شریفی و خانواده جان باختگان بود و فرزند یکی از این عزیزان یک ماه دیگر به دنیا می آید.

وی ادامه داد: بعضی فیلم سینمایی معراجی ها را اثری ضد جنگ نامیده اند در صورتی که این اثر سینمایی شاید تلخی هایی را از دوران دفاع مقدس بیان کند اما ضدجنگ نیست.

این کارگردان گفت: این اثر سینمایی با عجله به جشنواره فیلم فجر رسید و صحنه های مربوط به جنگ آن حدود 8 روز طول کشید. به هر حال این فیلم در شرایط بد روحی به سرانجام رسید.

نسخه این اثر سینمایی با تاخیر به سالن همایش های برج میلاد رسید و اکران آن از ساعت حدود ساعت 1 بامداد روز جمعه آغاز شد.

برچسب ها:
جشن واره رفسنجان روراستی فیام فجر معراجی ها
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :