رزمایش بیت المقدس در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 3371
رزمایش بیت المقدس در رفسنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان از برگزاری رزمایش بیت المقدس در رفسنجان همزمان با سراسر کشور درروزهای اول و دوم اسفند ماه امسال خبرداد. سرهنگ غلامرضا اباذری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی”، گفت :  در این رزمایش  ۴ گردان  در قالب ۱۲۰۰ نفر از نیروهای مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان شرکت می […]

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان از برگزاری رزمایش بیت المقدس در رفسنجان همزمان با سراسر کشور درروزهای اول و دوم اسفند ماه امسال خبرداد.
سرهنگ غلامرضا اباذری در گفت و گو با خبرنگار “روراستی”، گفت :  در این رزمایش  ۴ گردان  در قالب ۱۲۰۰ نفر از نیروهای مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه هر ساله این رزمایش به طور سراسری برگزار می شود تصریح کرد : این رزمایش در ۲۰ کیلومتری محور انار رفسنجان برگزار و عملیات تاکتیکی و تمرینات نظامی انجام می شود.
اباذری هدف از اجرای این رزمایش را نمایش قدرت نیروهای بسیج برشمرد و افزود : آمادگی در برابر حملات احتمالی دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا در این رزمایش به نمایش گذاشته می شود.
سرهنگ اباذری با اشاره به اینکه در این رزمایش بازرسین نظارت بر اجرای عملیات از تهران حضور دارند خاطرنشان کرد : این رزمایش همزمان با سراسر کشور و همزمان با نیروهای مقاومت بسیجِ جنوب شرق  شامل استانهای سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، خراسان جنوبی ، کرمان و یزد برپا خواهد شد.

منبع :خانه خشتی

برچسب ها:
بیت المقدس رزوایش رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :