۱۷ نفر از کارکنان فرودگاه رفسنجان7650سی سی خون اهدا کردند

  • شناسه خبر: 3374
۱۷ نفر از کارکنان فرودگاه رفسنجان7650سی سی خون اهدا کردند

رئیس فرودگاه شهرستان رفسنجان گفت : به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷ نفر از کارکنان فرودگاه رفسنجان صبح امروز با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان  رفسنجان ۷۶۵۰ سی سی خون اهدا کردند. حمید صالحی  افزود : اهدای خون اهدای زندگی و امری خداپسندانه است و نیاز بیماران را برآورده […]

رئیس فرودگاه شهرستان رفسنجان گفت : به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷ نفر از کارکنان فرودگاه رفسنجان صبح امروز با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان  رفسنجان ۷۶۵۰ سی سی خون اهدا کردند.
حمید صالحی  افزود : اهدای خون اهدای زندگی و امری خداپسندانه است و نیاز بیماران را برآورده می سازد.
وی تصریح کرد : اهدای خون برای سلامتی فرد اهدا کننده مفید است و خون جدید جایگزین می شود و هم اینکه برای بیماران نیازمند از جمله تالاسمی ها ، بیماران خاص و پیوندی کمک می شود.
وی با اشاره به اینکه تیر ماه امسال نیز حدود ۱۰ نفر از کارکنان فرودگاه خون اهدا نمودند  خاطرنشان کرد : هرساله کارکنان فرودگاه در چندین دوره برای اهدای خون خود به پایگاه انتقال خون مراجعه می کنند.
صالحی به برنامه های دهه فجر از ناحیه فرودگاه  در رفسنجان اشاره کرد و گفت : ۱۲ بهمن، اولین روز از شروع دهه مبارک فجر مراسم لحظه ورود امام راحل  به میهن و  اهدای شاخه گل و استقبال از مسافران تداعی شد.
وی افزود : آذین بندی میدان فرودگاه  و اجرای جشن و برنامه متنوع نیز از برنامه های دهه فجر دراین نهاد بود.

برچسب ها:
اهدا خون رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :