افتتاح سه طرح درمانی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 3497
افتتاح سه طرح درمانی در رفسنجان

به مناسبت ایام دهه فجر بخش بیماریهای پرخطر زنان ، ساختمان جدید شماره 4 شهری و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان علی ابن ابیطالب در رفسنجان به بهره برداری رسیدند. به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : بخش بیماریهای پرخطر زنان در راستای خدمات رسانی به مادران بارداری که دارای بیماریهای پرخطر از […]

به مناسبت ایام دهه فجر بخش بیماریهای پرخطر زنان ، ساختمان جدید شماره 4 شهری و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان علی ابن ابیطالب در رفسنجان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : بخش بیماریهای پرخطر زنان در راستای خدمات رسانی به مادران بارداری که دارای بیماریهای پرخطر از جمله دیابت هستند راه اندازی شده است.

علی اسماعیلی ندیمی افزود : این مادران قبل از وضع حمل در این بخش بستری و تحت مراقبت ویزه قرار می گیرند تا از بروز خطرات احتمالی برای جنین و مادر جلوگیری شود.

وی تصریح کرد : 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بنیاد خیریه بیمارستان علی ابن ابیطالب تامین شده است و شامل تجهیزات 2 اتاق عمل، 2 تخت زایمان، 5 تخت لیبل و 14 تخت معمولی برای بستری است.

اسماعیلی بهره برداری از دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال جهت عکس برداری با اعتبار 3 میلیارد ریال را از دیگر افتتاحیات امروز برشمرد.

وی در آیین افتتاح از ساختمان جدید شماره 4 شهری گفت : این ساختمان در سال 90 کلنگ زنی شد و با اعتبار 3 میلیارد ریال ساخته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این مرکز در زمینی به مساحت 420 متر مربع احداث شده و جمعیت 17 هزار نفر در قالب 4300 خانوار را تحت پوشش قرار می دهد.

وی خدمات درمانی که در این مرکز ارائه می شود را شامل دندانپزشکی ، مامایی و بهداشتی برشمرد و افزود : در صدد هستیم خدمات درمانی در شهرستان را توسعه و گسترش دهیم تا بیماران برای درمان به مناطق دور عزیمت نکنند ضمن اینکه راه دور خطرات جاده ای احتمالی را نیز در بر دارد.

دکتر اسماعیلی گفت : امروز کلیه خدمات پزشکی در رفسنجان ارائه می شود و بهبود و رفع نواقص نقاط فرسوده دانشگاه علوم پزشکی را در دستور کار قرار داده ایم.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم گفت : الحمدالله شهرستان رفسنجان از نظر تجهیزات پزشکی پیشرفت کرده است و این نشان از تلاش بی وقفه مسئولین در امر خدمت رسانی به مردم هستند.

وی نمونه بارز این دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان را بخش جراحی قلب عنوان و تصریح کرد :در گذشته مردم و بیماران برای درمان بیماری های قلبی و عروقی به تهران عزیمت می کردند که دشوار بود این بخش در ارائه خدمات به مراجعین کوشا است.

برچسب ها:
افتتاحیه رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :