بهره برداری 13 طرح عمرانی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

  • شناسه خبر: 3500
بهره برداری 13 طرح عمرانی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

۱۳ طرح عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان عصر امروز با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فن آوری به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش خبرنگار”روراستی”، این فضاهای آموزشی شامل تجهیز کتابخانه مرکزی ، سالن آمفی تئاتر ، خانه فرهنگ ، مجتمع شهداء ، فاز دوم دانشکده علوم ، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ، پیشخوان […]

۱۳ طرح عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان عصر امروز با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فن آوری به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار”روراستی”، این فضاهای آموزشی شامل تجهیز کتابخانه مرکزی ، سالن آمفی تئاتر ، خانه فرهنگ ، مجتمع شهداء ، فاز دوم دانشکده علوم ، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ، پیشخوان مطبوعات ، مخازن ذخیره آب  شیرین ، استخر ذخیره آب کشاورزی ، دو واحد بوستان ، انتظامات و مجتمع کلاسهای فنی و مهندسی است که احداث این طرحها در طول ۴ سال اخیر اتفاق افتاده است.

دکتر رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، مساحت این پروژه ها را بیش از ۲۳ هزار متر مربع و ۵ هزار متر مکعب فضای اموزشی اعلام کرد و گفت:  اعتبار به کار رفته در این طرحهای عمرانی ۱۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ، خیرین و درآمدهای اختصاصی دانشگاه صرف شده است.

وی  افزود : همچنین سه پروژه دانشکده مدیریت و اقتصاد ، فاز سوم دانشکده علوم پایه و سلف سرویس مرکزی نیز با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فن آوری در این دانشگاه کلنگ زنی و شروع به اجرا خواهد شد.

رنجبر کریمی خاطرنشان کرد : این طرحها در مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته می شود و اعتبار ۷۷ میلیارد ریال نیز برای آنها از بودجه دولتی هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان تعداد دانشجویان این دانشگاه را حدود ۱۳ هزار نفر در دوره های شبانه و روزانه اعلام کرد و افزود : ۸۳ رشته در این دانشگاه تدریس می شود که مهمترین آنها رشته های علوم پایه ، ریاضی و کشاورزی است.

برچسب ها:
دانشگاه بهره برداری رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :