80 هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان توسط خیرین احداث شده است

  • شناسه خبر: 3534
80 هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه ولیعصر رفسنجان توسط خیرین احداث شده است

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان گفت : 110 هزار متر مربع فضای (403 هکتار زمین )  آموزشی در این دانشگاه احداث شده که از این میزان 80 هزار متر مربع توسط افراد خیر بنا شده است. به گزارش روراستی، رضا رنجبر کریمی در آیین تقدیر از خیرین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ولیعصر رفسنجان […]

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) شهرستان رفسنجان گفت : 110 هزار متر مربع فضای (403 هکتار زمین )  آموزشی در این دانشگاه احداث شده که از این میزان 80 هزار متر مربع توسط افراد خیر بنا شده است.
به گزارش روراستی، رضا رنجبر کریمی در آیین تقدیر از خیرین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ولیعصر رفسنجان افزود : این دانشگاه در سال 69 تاسیس شده و برای شروع 6 هزار متر مربع توسط امام جمعه فقید سابق رفسنجان حجت الاسلام هاشمیان بنا شده است.
وی تصریح کرد : این دانشگاه دارای 255 عضو هیئت علمی است و 6 دانشکده علوم پایه ، کشاورزی ، فنی و مهندسی ، علوم اداری ، ادبیات و علوم انسانی ، علوم ریاضی و کامپیوتر دارد.
رنجبر کریمی خاطرنشان کرد : تا به امروز دانشگاه ولیعصر بیش از 9 هزار دانشجو داشته  و 5 هزار فارغ التحصیل را به جامعه علمی تقدیم کرده است .

وی با اشاره به اینکه کیفیت  و کمیت علمی در این دانشگاه رشدی همسان دارد و هرگز یکی فدای دیگری نشده است افزود : انیدانشگاه دستاوردهای چشمگیر در پی داشته است و میتوان به ساخت انواع لیزرها ، پیل سوختی ، ساخت ربات ، پیل سوختی پلیمری اشاره کرد که پیل سوختی پلیمری در سال 90 یکی از 15 طرح برتر کشور شناخته شده است.

رنجبر کریمی خاطرنشان کرد : بیش از 3 هزار دانشجو در خابگاههای دانشگاه در فضای 35 هزار متر مربع اسکان دارند.
وی افزود : این دانشگاه در کشور سمبل علم و توانایی جوانان است و به یقین به جایی خواهد رسید که در جهان خواهد درخشید.

برچسب ها:
خیرین دانشگاه رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :