صنعت پتروشیمی متعلق به کدام شهرستان است /فرماندار رفسنجان چه کسی خواهد شد

  • شناسه خبر: 3550
صنعت پتروشیمی متعلق به کدام شهرستان است /فرماندار رفسنجان چه کسی خواهد شد

استاندار کرمان: صنعت پتروشیمی متعلق به کل استان کرمان است و همه مردم استان از آن بهره مند می شوند. علیرضا رزم حسینی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان رفسنجان، در گفت و گوی  با خبرنگارروراستی، صنعت پتروشیمی را متعلق به همه شهرستان های استان کرمان دانست و گفت: […]

استاندار کرمان: صنعت پتروشیمی متعلق به کل استان کرمان است و همه مردم استان از آن بهره مند می شوند.

علیرضا رزم حسینی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شهرستان رفسنجان، در گفت و گوی  با خبرنگارروراستی، صنعت پتروشیمی را متعلق به همه شهرستان های استان کرمان دانست و گفت: این صنعت متعلق به همه ی مردم استان است که از آن بهره مند می شوند و سهام دار می شوند.

استاندار کرمان بحث سفرهای شهرستانی استانداری  را بسیارموثر برشمرد و خاطرنشان کرد: در این سفرها با سرمایه گذاران و تولید کنندگان دیدار داریم و مشکلات را بررسی می کنیم و در طی جلساتی که با فرماندار و ائمه جمعه شهرستان ها برپا می شود مسائل متعددی مطرح می شود که بسیار موثر واقع شده است.

وی راجع به سفر استانداری  به شهرستان رفسنجان بیان داشت: این سفرها در کل استان ادامه خواهد داشت، قبل از سال جدید به رفسنجان سفر خواهیم کرد.

گفتنی است که آقای دکتر آذین در راه پیمایی 22 بهمن ضمن تشکر از جناب مهندس رزم حسینی استاندار کرمان فرمودند که پروژه پتروشیمی را داریم دنبال می کنیم و به جاه های خوبی هم رسیده ایم .

رزم حسینی در پاسخ به این سوال که فرماندار رفسنجان چه کسی خواهد شد، گفت: گزینه هایی برای فرماندار شهرستان رفسنجان در حال ارزیابی است اما هنوز نهایی نشده است.

برچسب ها:
استاندار پترو شیمی رفسنجان روراستی فرمانداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :