نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اصحاب رسانه

  • شناسه خبر: 3667
نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اصحاب رسانه

صبح امروز نشست خبری اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در محل دانشگاه علوم پزشکی بر گزار شد، در این نشست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشریح برنامه های این دانشگاه در راستای تامین سلامت مردم به پاسخ پرسش های خبرنگاران پرداخت. به گزارش خبرنگار”روراستی ”، علی اسماعیلی ریاست دانشگاه علوم […]

صبح امروز نشست خبری اصحاب رسانه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در محل دانشگاه علوم پزشکی بر گزار شد، در این نشست ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشریح برنامه های این دانشگاه در راستای تامین سلامت مردم به پاسخ پرسش های خبرنگاران پرداخت.

P1030701

به گزارش خبرنگار”روراستی ”، علی اسماعیلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این کنفرانس خبری ، خدمات قابل ارائه از سوی علوم پزشکی شهرستان رفسنجان را مشابه با سایر مراکز استان ها دانست و گفت: در این شهرستان همه خدمات با کیفیت بالا و مطابق با استاندارهای بین المللی ارائه می شود.

ایشان فرمودند سال 77 در بسیاری از گروه های تخصصی دانشگاه ما یک نفر نیروی متخصص داشتیم و یا در بعضی از گروه ها اصلا متخصص نداشتیم و تقریبا هیچ رشته فوق تخصصی در دانشگاه وجود نداشت، اما در مقطع فعلی در چشم پزشکی،حلق و بینی و … ما دو یا سه پزشک فوق تخصص داریم .

اسماعیلی  تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه را در سال های ابتدائی را اندک برشمرد و اظهار داشت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای ۵ استاد تمام وقت، ۱۲ دانش یارو تعداد زیادی استاد یار و مربی می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به رشد قابل توجه این دانشگاه در ساخت و ساز اشاره ای داشت و گفت: در این بحث بسیاری از ساختمانها دانشگاه توسط خود مردم و خیرین تاسیس شده است.

وی خدمات اورژانس شهرستان را دارای نواقصی دانست و گفت: در این مکان به دلیل شرایط ویژه و سطح توقعات بالاتر نارضایتی نسبی ایجاد می شود اما با این وجود به دنبال بهبود هرچه بیشتر شرایط هستیم.

اسماعیلی تکمیل چهارچوب کلی برنامه دانشگاه تا پایان امسال، خرید تجهیزات اورژانس های روستایی و ۱۱۵، تعیین تکلیف ساختمان قدیمی زایشگاه نیک نفس شهرستان و بهینه سازی فضای کلینیک مدرس را از اقدامات پیش روی این دانشگاه برشمرد.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان به پاسخ پرسش های خبرنگاران پرداخت.

دفع زباله های عفونی، افاغنه و بهداشت، سگ های ولگرد، هزینه درمان و داروو … ازبحث های مطرح شده در این نشست بود.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی علوم پزشکی نشست خبری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :