دولت با حفظ عزت و عظمت نظام مذاکرات را دنبال کند

  • شناسه خبر: 3708
دولت با حفظ عزت و عظمت نظام مذاکرات را دنبال کند

امام جمعه رفسنجان با اشاره به صبر و استقامت مردم در مقابل تحریم ها، گفت: مردم همچنان در خط و رکاب رهبری هستند و دولت هم باید با حفظ عزت و عظمت نظام مذاکرات را دنبال کند. به گزارش “روراستی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان انجام تکالیف و […]

امام جمعه رفسنجان با اشاره به صبر و استقامت مردم در مقابل تحریم ها، گفت: مردم همچنان در خط و رکاب رهبری هستند و دولت هم باید با حفظ عزت و عظمت نظام مذاکرات را دنبال کند.

به گزارش “روراستی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان انجام تکالیف و پرهیز از گناهان را رسیدن به تقوای کامل دانست.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) بر شناسایی فقیران تاکید کرده‌اند و بر کمک به آنها توصیه داشته‌اند و در این روزهای پایانی سال بهترین موقعیت است تا به همنوعان خود رسیدگی کنیم.

رمضانی‌پور با اشاره به ایجاد امنیت بیشتر از سوی نیروی انتظامی خاطر ‌نشان کرد: نیروهای انتظامی با گشت‌زنی‌های بیشتر جلوی افزایش سرقت‌ها را بگیرند و امنیت محله‌ها را بالا ببرند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با شدت بیشتری در مورد مالخر‌ها برخورد کند، گفت: اگر کسی نباشد که اموال سرقتی را بخرد، سارقان هم ناامید می‌شوند و کم‌تر به سمت سرقت می‌روند.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به نیاز جامعه به قرض‌الحسنه افزود: این مهم باید به معنای واقعی باشد و بانک‌ها هم نباید به سود گرفتن زیاد در برابر وام‌های مردم ربا را در جامعه رواج دهند.

وی افزود: بهتر است مساجد یک صندوق قرض‌الحسنه داشته باشند تا نیازمندان محله‌ها با ضمانت معتبر بتوانند گوشه‌ای از مشکلات خود را با گرفتن وام از این صندوق‌ها حل کنند.

رمضانی‌پور از ایستادگی مردم در برابر تحریم‌هایی که دشمن روا داشته یاد کرد و ابراز داشت: سیاست اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب به تمام دستگاه‌ها ابلاغ کردند، محقق شده و مردم بهترین ابزار مقابله با تحریم‌ها بودند.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با بصیرت، صبر و استقامت، دشمنی را که غیراخلاقی و غیرمتعارف این تحریم‌ها را روا داشته دور زده‌اند و همچنان در خط و رکاب رهبری هستند و دولت هم باید با حفظ عزت و عظمت نظام مذاکرات را دنبال کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افرادی که هزاران میلیارد از سرمایه‌های مملکت را بالا کشیده‌اند، افزود: آنها در حقیقت چپاولگران و مکنده‌های خون مردم هستند و جز با دست‌یازی به بیت‌المال و رانت‌خواری نمی‌توانستند این ثروت را جمع کنند.

رمضانی‌پور ابراز داشت: فرزندان ما نیاز به تربیت اسلامی دارند و نقش معلمان و اساتید در این راستا پررنگ است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه نیاز معنوی و مذهبی جامعه هستند، خاطر‌ نشان کرد: طلبه و روحانی شدن تنها برای رفتن به مسجد و امام جماعت شدن نیست، بلکه روحانیان مرزبانان ارزش‌ها و اخلاق اسلامی جامعه هستند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :