تا پایان سال جاری دو هزار و 500 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند

  • شناسه خبر: 3722
تا پایان سال جاری دو هزار و 500 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری دو هزار و 500 نفر از دانشجویان استان کرمان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند. به گزارش روراستی، سرهنگ ˈسعید کاظمیˈ روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: سال آینده […]

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری دو هزار و 500 نفر از دانشجویان استان کرمان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

به گزارش روراستی، سرهنگ ˈسعید کاظمیˈ روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: سال آینده نیز 15 هزار و 300 دانشجو دختر و پسر از استان کرمان در قالب چهار کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی گفت: در نظر است که از 25 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده آماده پذیرایی از زایران عمومی به صورت شخصی یا کاروانی در استان خوزستان باشیم که این اقدام در دست پیگیری است.

معاون سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: تعلیم و تربیت، ترویج فرهنگ دینی و احیای امر به معروف و نهی از منکر، آمادگی رزم و آمادگی گردان های امام حسین (ع)، بیت المقدس، کوثر، الزهرا (س) و عاشورا و مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، بهره وری کامل و نگاه به داخل برای حل مشکلات معیشتی مردم سه محور اصلی برنامه های سپاه و بسیج به شمار می رود.

وی اظهار کرد: هم اکنون خطراتی از جمله تهاجم فرهنگی و مباحث اقتصادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد کرده اند، به عنوان تهدید محسوب می شوند.

وی گفت: تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ تمام عیار فرهنگی و جنگ نرم مباحثی هستند که رهبر معظم انقلاب در سه دهه اخیر بر آنها تاکید داشته اند که کل جامعه باید بیش از گذشته به این مباحث توجه کند.

سرهنگ کاظمی بیان کرد: تمامی مسوولان و عموم جامعه باید به راه حل بیندیشند و در این زمینه برای کمک به رفع نواقص مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان آمده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

منبع: ایرناَ

برچسب ها:
راهیان رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :