طرح ویژه ترافیک نوروزی در رفسنجان دو مرحله اجرا می شود

  • شناسه خبر: 3738
طرح ویژه ترافیک نوروزی در رفسنجان دو مرحله اجرا می شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان، گفت: برای روان سازی تردد خودروها در این شهرستان طرح ویژه ترافیک نوروزی در دو مرحله اجرا می شود. به گزارش روراستی سرهنگ ˈعلی اکبر نصیری گفت  طرح ویژه ترافیک نوروزی در رفسنجان 15 تا 28 اسفند سال جاری و از 29 اسفند تا 15 فروردین سال آینده اجرا […]

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان، گفت: برای روان سازی تردد خودروها در این شهرستان طرح ویژه ترافیک نوروزی در دو مرحله اجرا می شود.

به گزارش روراستی سرهنگ ˈعلی اکبر نصیری گفت  طرح ویژه ترافیک نوروزی در رفسنجان 15 تا 28 اسفند سال جاری و از 29 اسفند تا 15 فروردین سال آینده اجرا می شود.

وی اظهار کرد: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی بصورت ثابت و سیار اجرای این طرح را در معابر عمومی و پر رفت و آمد شهری برعهده دارند.

وی گفت: به دلیل حضور مردم در بازار برای خرید و تهیه مایحتاج و در نتیجه شلوغی و افزایش ترافیک، اجرای مرحله اول طرح ترافیک نوروزی با هدف کنترل و روان سازی تردد خودروها در معابر انجام می شود.

نصیری بیان کرد: مرحله دوم طرح ترافیک نوروزی نیز توسط نیروهای ستادی پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر با پوشش سطح معابر و روان سازی مسیرها انجام می شود.

وی افزود: در جاده های برون شهری نیز نیروهای راهنمایی و رانندگی در مبادی اصلی شامل دو پاسگاه پلیس راه انار و باغین مستقر هستند و با اجرای طرح ترافیک نوروزی کنترل و عبور و مرور خودروها را برعهده دارند.

رییس پلیس راهور رفسنجان با اشاره به افزایش مسافرت های جاده ای به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ماموران پلیس را در روان سازی ترافیک یاری کنند و با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در مسافرت های با مسیر طولانی اتفاق می افتد استراحت حداقل 15 دقیقه پس از هر دو ساعت رانندگی لازم است

برچسب ها:
راهنمایی رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :