پایگاه آمریکا در خانواده ها

  • شناسه خبر: 3852
پایگاه آمریکا در خانواده ها

 در هفدهمین یادواره شهدای مسجد النبی رفسنجان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی پس از بازگوئی خاطراتی از شهداء توسط مجری، مداحی و شعر خوانی در مورد شهداء، به توضیح سیره شهداء پرداخت. به گزارش روراستی؛وی پس از بازگوئی خاطراتی از مقاومت شهداء و شوق آنها به شهادت و ارتباطشان با ائمه معصومین (ع) به […]

 در هفدهمین یادواره شهدای مسجد النبی رفسنجان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی پس از بازگوئی خاطراتی از شهداء توسط مجری، مداحی و شعر خوانی در مورد شهداء، به توضیح سیره شهداء پرداخت.

به گزارش روراستی؛وی پس از بازگوئی خاطراتی از مقاومت شهداء و شوق آنها به شهادت و ارتباطشان با ائمه معصومین (ع) به وظیفه یکایک افراد در حفظ و ادامه راه آنها پرداخت و در ادامه به نکاتی در خصوص ولایتمداری شهداء و رزمندگان اشاره نمود؛ «آنها حرف امام خمینی (ره) را حرف امام زمان (عج) و ایشان را زبان امام عصر (عج) می دانستند و همواره پیرو ولایت بودند».

حیدری کاشانی به خانواده ها هشدار داد که با آوردن آنتن های ماهواره به خانه،در واقع یک پایگاه برای آمریکا درست می نمایند، شبکه های به ظاهر اجتماعی غربی نیز با برنامه هایی بسیار دقیق و طراحی شده سعی در ایجاد انحراف و تغییر به صورت تدریجی و گام به گام در جوانان و خانواده ها را دارند و یک سیاست شوم را دنبال می کنند.

ایشان در خصوص تحریمها و فشارهای اقتصادی گفت: تحریمها در زمان جنگ نیز بود حتی به مراتب بیشتر از امروز، و ما باید با اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی ایمان و اراده به این فشار ها غلبه کنیم.

وی افزود؛ در زمان جنگ مردم رفسنجان علاوه بر جهاد نظامی در عرصه جهاد مالی و اقتصادی نیز پیشتاز بودند و بیشترین کمکهای نقدی و غیر نقدی را راوانه جبهه ها می کردند. ایشان در پایان مراسم هم مردم را به تامل در سیره شهداء سفارش کرد و گفت؛ تسلیم در نهاد ملتی ابوالفضلی نیست.

P104014500

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،یادواره شهدا، حیدری کاشانی،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :