جنگ تحمیلی ، تنها جنگی که پزشکان در خط مقدم به درمان می پرداختند

  • شناسه خبر: 3921
جنگ تحمیلی ، تنها جنگی که پزشکان در خط مقدم به درمان می پرداختند

هماهنگ کننده تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان گفت : جنگ بین ایران و عراق تنها جنگی بود که پزشکان ایرانی با حضور در خط مقدم بسیاری از اعمال جراحی را انجام میدادند که در پیمودن این طریق مقدس ، ۸۰ هزار پزشک و پیراپزشک و صدها جانباز و شهید تقدیم انقلاب شد. به گزارش خبرنگار”روراستی”، […]

هماهنگ کننده تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان گفت : جنگ بین ایران و عراق تنها جنگی بود که پزشکان ایرانی با حضور در خط مقدم بسیاری از اعمال جراحی را انجام میدادند که در پیمودن این طریق مقدس ، ۸۰ هزار پزشک و پیراپزشک و صدها جانباز و شهید تقدیم انقلاب شد.
به گزارش خبرنگار”روراستی”، دکتر محمد میرزایی در همایش تجلیل از بسیج جامعه پزشکی شهرستان رفسنجان، اظهار داشت : در سال ۵۹ نهاد تازه بسیج مبنی بر ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل شد و به رشد و نمو رسید و تا کنون پذیرای تمام افراد در همه قشرها از جمله کشاورز ، کم سواد ، پزشک و محصل است.
وی تصریح کرد :  در سال ۷۱ بسیج جامعه پزشکی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و به منظور جذب نیروهای متخصص و متعهد اقدام کرد.
میرزایی خاطرنشان کرد : هدف از خدمات رسانی نیروهای ولایت مدار  بسیج جامعه پزشکی دسترسی به آرمانهای امام راحل و منویات مقام م عظم رهبری است .
وی افزود : این نیروها مومن ، مدافع ارزشهای اسلامی کشور و موثر بر جامعه و خادم به محرومین و مستضعفین هستند و اهدافی نظیر گسترش و اشاعه فرهنگ دینی و ایثار ، تلاش در ارائه الگوهای اعمال پزشکی ، ارائه خدمات در بلایای طبیعی و رزمایشها ، کمک به پژوهش و تولید علم را دنبال می کنند.
وی خاطرنشان کرد : هشتم  اسفند ماه سال ۶۴ به علت بمباران شیمیایی در بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا اهواز جمعی ازتلاشگران عرصه بهداشت و درمان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند  و این روز به عنوان روز بسیج جامعه پزشکی  نامیده شد.
میرزایی گفت :  دکتر ذکریا و دکتر هدایت از شهدای رفسنجان در جبهه های حق علیه باطل هستند که دکتر هدایت دانشجوی سال آخر رشته دندانپزشکی بود و هرساله از  سوی دانشکده دندانپزشکی در کشور کنگره و یادبودی برای وی برگزار می شود.

برچسب ها:
پزشک رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :