مرغ های تلف شده در مرغداری ها غذای سگ های ولگرد + عکس

  • شناسه خبر: 3954
مرغ های تلف شده در مرغداری ها غذای سگ های ولگرد + عکس

ابتدای جاده رفسنجان – نوق به محلی برای تخلیه زباله ها تبدیل شده که  برای محیط زیست و ساکنان نزدیک به این منطقه ایجاد خطر کرده است. به گزارش روراستی، مردم عزیز باید در حفظ محیط زیست حداکثر تلاش و همکاری را داشته و از ریختن زباله ها در کنا ر جاده ها و محیط […]

ابتدای جاده رفسنجان – نوق به محلی برای تخلیه زباله ها تبدیل شده که  برای محیط زیست و ساکنان نزدیک به این منطقه ایجاد خطر کرده است.

به گزارش روراستی، مردم عزیز باید در حفظ محیط زیست حداکثر تلاش و همکاری را داشته و از ریختن زباله ها در کنا ر جاده ها و محیط زیست خوداری نمایند، رها سازی زباله ها در ابتدای جاده رفسنجان-نوق بعد از ابراهیم آباد بسیار زشت و زننده است، می طلبد برای فرهنگ سازی در این خصوص اقداماتی صورت پذیرد .

اما نکته قابل تامل این است که  در کنار جاده تعداد زیادی مرغ تلف شده رها و باعث شده است سگهای ولگرد در آن محل تجمع کنند.لازم به ذکر است که آثار و علائم موجود خبر از رها سازی  دفعات زیاد مرغ های تلف شده را در این محل می دهد، که این عمل ناپسند حکایت از عدم توجه مسئولین ذیربط را دارد .

حال با توجه به ایجاد خطر این مرغ های تلف شده برای سلامت مردم و سایر طیور در نزدیکی محل مسکونی جای سوال است که باید مسئولین پاسخگو باشند. ما در سایت روراستی منتظر پاسخگوئی مسئولین محترم بهداشتی و دام پزشکی رفسنجان جهت اطلا رسانی به مردم عزیز رفسنجان هستیم .

P1040244

P1040242

P1040235

P1040229

برچسب ها:
رفسنجان روراستی زباله مرغ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کبار

    این وضعیت بهداشت رفسنجان واقعا اسفباره خدا به خیر بگذرونه فک کنم مسئولین در خواب ناز هستند