شهدای شاخص ایران اسلامی در سال ۹۳ معرفی شدند

  • شناسه خبر: 4000
شهدای شاخص ایران اسلامی در سال ۹۳ معرفی شدند

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین در نشست با اهالی رسانه سه شهید شاخص ایران اسلامی در سال ۱۳۹۳ را برای معرفی بیشتر در جامعه اعلام نمود. به گزارش “روراستی” به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدارعلی فضلی – جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین – در نشست با رسانه ها اعلام کرد: هر ساله سازمان بسیج […]

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین در نشست با اهالی رسانه سه شهید شاخص ایران اسلامی در سال ۱۳۹۳ را برای معرفی بیشتر در جامعه اعلام نمود.

به گزارش “روراستی” به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدارعلی فضلی – جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین – در نشست با رسانه ها اعلام کرد: هر ساله سازمان بسیج دو شهید داخلی و یک شهید در عرصه بین الملل را به جامعه داخل و خارج از کشور معرفی می نماید.

سردار فضلی افزود: به منظور آشنایی بیش از پیش آحاد مردم با شهیدان بویژه شهدایی که علی رغم ویژگی های خاص و بارز در افکار عمومی گمنام مانده اند سه شهید شاخص در هر سال معرفی و اقدامات گوناگونی برای شناساندن آنان صورت می پذیرد.

وی در همین خصوص ادامه داد: ساخت نماهنگ – مستند – فیلم کوتاه – تهیه بروشور- انتشار کتاب – برگزاری یادواره ها و کنگره های گوناگون در سراسر کشور و ….گوشه ای از فعالیت هایی است که برای معرفی شهدای سال انجام می پذیرد.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: همواره از میان دو شهید داخلی ،یک برادر شهید ویک خواهر شهید معرفی می گردند که الگوی عملی مردان وزنان به ویژه جوانان عزیزمان شوند.

این چهره ماندگاردفاع مقدس مولوی اهل تسنن “مصطفی جنگی زهی” را یکی از این شهیدان دانسته وگفت :این شهید بزرگوار که امام جمعه راسک بود پس ازنماز جمعه توسط گروه های تکفیری وهابیت به شهادت رسید که وی نقش بارزی در انشاگری چهره پلید استکبار داشت.

سردار فضلی همچنین با معرفی پرستار شهید “فوزیه شیر دل” که در واقعه پاوه نقش مهمی ایفا نموده بود بیان کرد: این خواهر شهید که توسط زد انقلاب کور دل به شهادت رسید همراه شهید چمران در جریان پاوه حضور داشته ومجاهدت های ارزنده ای نموده بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور اظهار داشت: “شهید مالکوم شباز” نوه مالکوم ایکس آمریکایی که اهل علم و فضیلت بود و نقش فعالی در مبارزه با استکبار داشت به عنوان شهید شاخص در عرصه بین الملل معرفی می گردد.

وی در پایان ضمن رونمایی از تمثال مبارک این شهیدان عزیز تأکید کرد: انتظار داریم اهالی رسانه به نحو شایسته و در ابعاد گسترده این شهدا را به جامعه معرفی نموده و در طول سال ۹۳ به تبیین معارف آنان بپردازند.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شهید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :