سکوت متولیان در هفته منابع طبیعی+ عکس

  • شناسه خبر: 4056
سکوت متولیان در هفته منابع طبیعی+ عکس

پس از پیگیری و اطلاع رسانی از رها سازی مرغ های تلف شده مرغداری ها در ابتدای جاده رفسنجان نوق و تهدید جدی سلامت مردم و همچنین طیور و منابع طبیعی و پیگیری به موقع مسئولین محترم اداره دامپزشکی شهرستان رفسنجان  تماس های زیاد همشهریان مبنی بر پیگیری تخریب  منابع طبیعی و جنگل تاق در […]

پس از پیگیری و اطلاع رسانی از رها سازی مرغ های تلف شده مرغداری ها در ابتدای جاده رفسنجان نوق و تهدید جدی سلامت مردم و همچنین طیور و منابع طبیعی و پیگیری به موقع مسئولین محترم اداره دامپزشکی شهرستان رفسنجان  تماس های زیاد همشهریان مبنی بر پیگیری تخریب  منابع طبیعی و جنگل تاق در نزدیکی همین منطقه را داشت .

به گزراش روراستی، در هفته منابع طبیعی تخریب و به غارت بردن منابع طبیعی در سایه سکوت غیرمنطقی  مسئولان منابع طبیعی یکی از خبرهای بسیار تأثر برانگیز و تأسف‌باری است که درشهرستان رفسنجان  در حال رخ دادن است.

به گفته اهالی منطقه بار گیری و برداشت غیر قانونی (شبانه) ماسه بادی توسط افراد سودجو از ماههای قبل ادامه داشته و در هفته های گذشته به اوج خود رسید. بابت این تخریب به اداره منابع  طبیعی هم گزارش شده است اما تا کنون برخوردی با این سودجویان صورت نگرفته است. لازم به ذکر است که در منطقه رفسنجان تا کنون مجوزهای زیادی برای معادن مختلف صادر شده که زیستگاه حیات وحش و منابع طبیعی  را به طور جدی به خطر انداخته  است ، معادنی که خام بارگیری شده و معلوم نیست به کجا برده می شوند. امید است مسئولین محترم منابع طبیعی شهرستان رفسنجان ضمن برخورد به موقع  با سودجویان از تخریب منابع طبیعی و اراضی ملی جلوگیری به عمل آورند .

P1040207

P1040208

P1040209

P1040206

P1040203

برچسب ها:
رفسنجان روراستی منابع طبیعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :