سید حمید میرافضلی هم او که پا برهنه بود

  • شناسه خبر: 4061
سید حمید میرافضلی هم او که پا برهنه بود

زندگی در قرارگاه خاک در بستر زمان و مکان از تعدادی روز و سال بوجود آمده است در نتیجه بلاشک و شاید لزوما دارای حد و مرز است و بی انتها نیست زیرا کل من علیها فان است. به گزارش “روراستی” به نقل از وبلاگ هوشنگ نیوز: چند روزیست که روح بیقرارم در هوای رزمایش الی […]

زندگی در قرارگاه خاک در بستر زمان و مکان از تعدادی روز و سال بوجود آمده است در نتیجه بلاشک و شاید لزوما دارای حد و مرز است و بی انتها نیست زیرا کل من علیها فان است.

به گزارش “روراستی” به نقل از وبلاگ هوشنگ نیوز:

چند روزیست که روح بیقرارم در هوای رزمایش الی بیت المقدس که در کشور و شهر ما رفسنجان، شهر فاتحان اروند و فاو برگزار می شود بیقراری می کند. شب گذشته در اردوگاه شهید سید حمید میر افضلی همانطور که وضو گرفته بودم محو جان کندن خورشید عالم تاب شدم که به خواب شبانگاهی رفته و آسمان بی انتهای آبی را به ماه می داد تا خودی نشان بدهد.سید حمید شهید میرافضلی

باورش مشکل و شاید سخت باشد اما روح از کالبد تنم بیرون رفته بود و فضای بالای سرم را احاطه کرده بود، سید حمید میر افضلی هم او که پا برهنه بود و اراده مطلق بر آن است که بسیاری از جا ماندگان از قافله بندگی و شهادت اصلا پویندگان و جویندگان سیر الی الله غبطه اش را بخورند در مقابلم با قامتی بر افراشته همچون اسطورهای پهلوانی که در رشادت و زیبایی ضرب المثل هستند ایستاده بود.

سید حمید یکی از هزاران شهید شاهدی است که یادآور روزهای نبرد تن و تانک است و تابلوی هشت فصل عشق و عاشقی مردان مرد در جهان و عالم هستی باالاخص رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله است.

کره خاک همان که در بستر و پستوهای فکر و ذهن هوشنگ از آن بعنوان قرارگاه عبور اجباری خاک یاد می شود با حضور و هبوط افضلی ها با ارواح بزرگشان یک ذره از عالم هستی است. قرارگاه خاک با وجود آنان مرزی ندارد، اما بی نهایت نیست زیرا شهدا در عندربهم یرزقون بر عالم هستی احاطه دارند و جسمشان مایه سکون قرارگاه خاک و امنیت آن شده است

. سید پا برهنه گفت ساکنان قرارگاه خاک باید به این فکر کنند روی خاکی راه می روند که با بودن مزار شهدا در جای جای آن با هیچ خطری مواجه نخواهند شد اما روزی فرصت و زمان ماندن آنها در قرارگاه خاک به پایان خواهد رسید و در یوم الحسرت در حالی که شهدا با پیکر و بدنهای پاره پاره ایستاده اند به حساب روزها و سالهای زندگی راحتشان که با خون شهیدان بیمه شده است رسیدگی خواهد شد.

 میر افضلی گفت مطمئن باشید با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت شیعه، ایران اسلامی از پیچ خطرناک تاریخ عبور خواهد کرد و آنان که با ولایت تقابل و دشمنی می کنند از اسلام شناختی ندارند. دانش آنان از اسلام بسیار، بسیار محدود است، بنابر این باید از سرزنش آیندگان برای گفته ها امروزشان هراسناک باشند.

سید حمید گفت من مطمئن هستم که آینده از آن اسلام و مسلمانان است او گفت با محاسبات عادی و سر انگشتی و اتفاقاتی مانند بیداری اسلامی می توان به این مهم رسید.

سید گفت تا همین سی و اندی سال پیش، هیچ انقلابی خارج از اردوگاه نظام سلطه و با نظر و خواست آنان ندیده بودیم.

در حال حاضر مطمئن هستیم که هسته های انقلابی بسیاری در جهان وجود دارد و قطعا مستضعفین وارث قرارگاه خاک هستند.

حمید می گفت و می گفت و من با ذرات وجود بی مقدارم محو گفته های او شده بودم که…بر شانه ام زد و گفت برادر کجایی؟؟؟ و اینگونه وصل هوشنگ با پا برهنه ی عالم بی انتهای هستی به فراق انجامید.

برچسب ها:
دفاع مقدس رفسنجان روراستی میرافضلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :