فرهنگ اسلامی مهمترین مسئله امروز کشور/مراقب خودیهای به ظاهر مدافع اسلام باشید

  • شناسه خبر: 4091
فرهنگ اسلامی مهمترین مسئله امروز کشور/مراقب خودیهای به ظاهر مدافع اسلام باشید

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران مسئله فرهنگی را مهمترین مسئله امروز در کشور برشمرد وتصریح کرد:  در این زمان به شدت از سوی بیگانگان و خودیهایی که به ظاهر دم از اسلام و رهبری می زنند بر روی مسئله فرهنگی و زیر سئوال بردن  فداکاریهای شهداء و جانبازان  کار می شود . به گزارش روراستی، […]

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران مسئله فرهنگی را مهمترین مسئله امروز در کشور برشمرد وتصریح کرد:  در این زمان به شدت از سوی بیگانگان و خودیهایی که به ظاهر دم از اسلام و رهبری می زنند بر روی مسئله فرهنگی و زیر سئوال بردن  فداکاریهای شهداء و جانبازان  کار می شود .
به گزارش روراستی، حجت الاسلام سید حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران شامگاه گذشته در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان رفسنجان، در خصوص اهمیت تبیین و انتشار اهداف و جزئیات فداکاریهای شهداء گفت :  تبیین و ترویج سیره شهداء و الگوگیری از آن از مهمترین وظایف ماست که باید از سیره و اهداف شهداء و فداکاریهای شهداء الگوگیری کرد و راه آنها را ادامه داد.

وی  احیای فرهنگ عاشورا و راه امام حسین (ع) را یکی از مهمترین دستاوردهای امام خمینی(ره)برشمرد و گفت:  امام به مردم فهماند که تنها زنجیر و سینه زنی برای امام حسین(ع) کافی نیست و مردم باید هیهات من الذله را فراموش نکنند و با همین روش توانست  اتم رژیم شاهنشاهی را منقرض نماید.

P1050476
روحانی خاطرنشان کرد:  همان کسانی که دیروز سعی می کردند راه امام حسین(ع) را بی رهرو نمایند و این راه  را راهی آسمانی و ادامه آن را غیر ممکن می خواندند، امروز فداکاری های شهداء، جانبازان و حزب اللهی ها و مردم را ناشی از خشونت طلبی، افراطی گری و حرکت های غیر عقلائی می خوانند.

وی مسئله فرهنگی را مهمترین مسئله امروز در کشور برشمرد وتصریح کرد:  در این زمان به شدت از سوی بیگانگان و خودیهایی که به ظاهر دم از اسلام و رهبری می زنند بر روی مسئله فرهنگی و زیر سئوال بردن  فداکاریهای شهداء و جانبازان  کار می شود و به همین سبب رهبر فرزانه انقلاب بعد از سی و چند سال از مسائل فرهنگی ابراز نگرانی می کند و هشدار میدهد.
حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: امروز وظیفه ما پشتیبانی و پیروی بی چون و چرا از مقام رهبری است و دشمنان و منافقان باید بدانند که مردم ایران در وفاداری و ولایتمداری الگوئی چون حضرت ابوالفضل العباس دارند و هرگز دست از ولایت بر نخواهند داشت.

P1050474P1050488

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، سیره شهدا سیدحماید روحانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :