دانش آموزان حومه شرقی رفسنجان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند

  • شناسه خبر: 4104
دانش آموزان حومه شرقی رفسنجان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند

آیین معنوی جشن تکلیف ۸۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی حومه شرقی شهرستان رفسنجان با مدیریت مجتمع آموزشی آیت الله خامنه ای(معظم له) در حسینیه روستای قاسم آباد برگزارشد. به گزارش خبرنگار روراستی، کارشناس قرآنی و نماز مجتمع آموزشی آیت الله خامنه ای(معظم له) رفسنجان برگزاری این مراسم را بهانه ای برای یادآوری رسیدن […]

آیین معنوی جشن تکلیف ۸۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی حومه شرقی شهرستان رفسنجان با مدیریت مجتمع آموزشی آیت الله خامنه ای(معظم له) در حسینیه روستای قاسم آباد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار روراستی، کارشناس قرآنی و نماز مجتمع آموزشی آیت الله خامنه ای(معظم له) رفسنجان برگزاری این مراسم را بهانه ای برای یادآوری رسیدن به سن بلوغ و انجام تکالیف الهی به دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان باید در یادگیری اعمال و فرائض دینی و انجام آنها به صورت مستمر مجدانه تلاش کنند.

P1050506

وی با اشاره به مفهوم سوره ی مبارکه عصر خاطر نشان کرد: خداوند در این سوره کسانی که از این دنیا سود می برند را معرفی می کند و می فرماید آنانکه در دنیا واجبات را انجام و در برابر مشقت آنها نیز صبر پیشه می کنند، رستگاران واقعی هستند.

گفتنی است؛ این مراسم با قرائت سوگند نامه بصورت دسته جمعی و اقامه ی نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.

برچسب ها:
جشن تکلیف رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :