وعده آخوندی به نمایندگان برای یکسره کردن تکلیف مسکن مهر تا 2 ماه آینده

  • شناسه خبر: 4176
وعده آخوندی به نمایندگان برای یکسره کردن تکلیف مسکن مهر تا 2 ماه آینده

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه به نمایندگان وعده داد تا 2 ماه دیگر تکلیف مسکن مهر را مشخص و طرح خود در خصوص مسکن را به مجلس ارائه کند. به گزارش روراستی، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه […]

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه به نمایندگان وعده داد تا 2 ماه دیگر تکلیف مسکن مهر را مشخص و طرح خود در خصوص مسکن را به مجلس ارائه کند.

به گزارش روراستی، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران طرح سؤال از وزیر راه شهرسازی در دستور کار بود که مهرداد بذرپاش به نمایندگی از نمایندگان سؤال‌کننده به طرح سؤال پرداخت.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤال نمایندگان در مورد مسکن مهر و طرح این وزارتخانه برای مسکن از نمایندگان 2 ماه فرصت خواست تا ضمن ارائه طرح خود در ارتباط با مسکن، مسکن مهر را نیز به سرانجام برساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: موضوع دیگر سقوط هواپیما در جزیره کیش بود که بنا شد تا وزارت راه و شهرسازی گزارشی را در ارتباط با این حادثه تا هفته آینده به کمیسیون ارائه کند.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی مسکن مهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :