جشنواره «هفت سین ها» در دانشگاه پیام نور برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 4205
جشنواره «هفت سین ها» در دانشگاه پیام نور برگزار شد+عکس

به گزارش روراستی به نفل از خانه خشتی، جشنواره «هفت سین ها» به مدت سه روز در محل سالن یاس دانشگاه پیام نور رفسنجان و با حضور بیش از ۳۰ غرفه برگزار شد. مدیر امور فرهنگی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن بیان این مطلب، هدف از برگزاری جشنواره را احترام به […]

به گزارش روراستی به نفل از خانه خشتی، جشنواره «هفت سین ها» به مدت سه روز در محل سالن یاس دانشگاه پیام نور رفسنجان و با حضور بیش از ۳۰ غرفه برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن بیان این مطلب، هدف از برگزاری جشنواره را احترام به فرهنگ ها، باورها و اعتقادات مردم ایران زمین اعلام کرد و گفت: این جشنواره به منظور حفظ طراوت، شادابی، تنوع، خلاقیت و پر کردن اوقات فراغت دانشجویان برپا شد.

سید ابراهیم صباغ افزود: در تهیه سفره ها تلفیقی بین باورهای دینی و مسائل فرهنگ مذهبی ایجاد کردیم.

وی سفره های حاضر در جشنواره را به دو بخش تقسیم کرد و گفت: در بخش سفره های سنتی ایرانی، سفره های مرسوم هفت سین به نمایش گذاشته شد و در بخش سفره های موضوعی مسائلی از قبیل ایثار، شهادت، امداد، و مسائل اقتصادی و طنز نشان داده شد.

صباغ افزود: در این جشنواره که به همت کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور برگزار شد، از فعالان فرهنگی این مرکز تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است دانشگاه پیام نور رفسنجان چندی پیش جشنواره غذا را با همکاری کانون هلال احمر برگزار کرد.

جشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجانجشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجانجشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجانجشنواره هفت سین ها دانشگاه پیام نور رفسنجان1123جشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجانجشنواره هفت سین ها دانشگاه پیام نور رفسنجان491???????????????????????????????جشنواره هفت سین ها دانشگاه پیام نور رفسنجان321جشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجانجشنواره هفت سین ها در دانشگاه پیام نور رفسنجان

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :