تلفن مسافران هواپیمای گم‌شده زنگ می‌خورد، کسی جواب نمی‌دهد

  • شناسه خبر: 4215
تلفن مسافران هواپیمای گم‌شده زنگ می‌خورد، کسی جواب نمی‌دهد

  به گزارش روراستی به نقل از فارس ، با گذشت 4 روز از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی، نه تنها هنوز هیچ ردی از این هواپیما پیدا نشده، بلکه افشای حضور دو مسافر با گذرنامه جعلی در هواپیما و همچنین زنگ خوردن تلفن همراه مسافران بر ابهامات این قضیه نیز افزوده است. […]

  به گزارش روراستی به نقل از فارس ، با گذشت 4 روز از ناپدید شدن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی، نه تنها هنوز هیچ ردی از این هواپیما پیدا نشده، بلکه افشای حضور دو مسافر با گذرنامه جعلی در هواپیما و همچنین زنگ خوردن تلفن همراه مسافران بر ابهامات این قضیه نیز افزوده است.

دیروز اعضای خانواده یکی از مسافران چینی اعلام کردند که تلفن این فرد زنگ می‌خورد، اما او به آن جواب نمی‌‌دهد. در پی انتشار این گزارش خانواده‌های برخی از دیگر مسافران هم ادعای مشابهی را مطرح کرده و گفتند می‌توانند با تلفن همراه مسافران تماس بگیرند، اما کسی به تلفن‌ها جواب نمی‌دهد.

آنطور که روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نوشته، شماره تلفن این مسافران برای ردگیری و بررسی‌های بیشتر به مقامات مالزیایی و چینی ارائه شده است.

«بیان لیانگوی» خواهر یکی از این مسافران به تلویزیون چین گفته است: «امروز صبح حدود ساعت 11:40 دقیقه دو بار با شماره برادر بزرگترم تماس گرفتم و تلفن او زنگ خورد.»

یکی جوان چینی دیگر هم در حضور خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیون با یکی از بستگانش که مسافر هواپیمای ناپدید شده بوده، تماس گرفته که تلفن او زنگ خورده است. علاوه بر این، مقامات مالزیایی هم اعلام کرده‌اند که تلفن همراه خدمه و خلبان‌ هواپیما هم زنگ می‌خورد.

در همین حال گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه 2 نفر از مسافران با گذرنامه جعلی سوار هواپیما شده‌اند و به همین جهت گمانه‌زنی‌هایی در مورد ربایش هواپیما مطرح شده است. امروز مقامات مالزیایی هم این گزینه را مطرح کرده و گفتند احتمال دارد که این هواپیما ربوده شده باشد. برخی از رسانه‌ها از جمله «فایننشال‌تایمز» مدعی شده‌اند که بلیط این دو مسافر را یک واسطه ایرانی خریداری کرده و برخی دیگر هم مدعی شده‌اند که این دو مسافر هم ملیت ایرانی داشته و قصد مهاجرت به اروپا را داشته‌اند.

امروز همچنین مالزی اعلام کرد دامنه جست‌وجوها را افزایش داده و آن را به سواحل غربی خود گسترش می‌دهد. در همین حال مقامات چینی از تصمیم خود برای استفاده از 10 ماهواره جهت کمک به عملیات جست‌وجو خبر دادند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :