عاقبت بازیگری زن ایرانی فیلم‌های ضدایرانی!

  • شناسه خبر: 4296
عاقبت بازیگری زن ایرانی فیلم‌های ضدایرانی!

بازیگری که سال‌ها به خوش خدمتی به صهیونیست‌های هالیوود مشغول بود، به خاطر اعتیاد شدید از کار، بیکار شده است. به گزارش روراستی به نقل از کیهان، منابع خبری گزارش دادند، شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر […]

بازیگری که سال‌ها به خوش خدمتی به صهیونیست‌های هالیوود مشغول بود، به خاطر اعتیاد شدید از کار، بیکار شده است.

به گزارش روراستی به نقل از کیهان، منابع خبری گزارش دادند، شهره آ‎غداشلو (وزیری‌تبار) که به نقش‌آفرینی در فیلم‌های ضدایرانی و ضداسلامی در سینمای آمریکا معتاد شده بود، حالا به علت اعتیاد به مواد مخدر مدتی است دیگر از سوی کارگردانان و تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش انتخاب نمی‌شود.

آغداشلو (وزيري تبار) همسر هوشنگ توزيع، نويسنده و كارگردان بهايي‌مسلك و بازيگري است كه به صهيونيست‌ها نزديك است.

آغداشلو در سال 2004 و علي رغم بازي كوتاه و كم اثرش در نقش يك شخصيت فرعي در فيلم «خانه‌اي از شن و مه» با حمايت صهيونيست‌ها، كانديداي برنده جايزه اسكار شد. او درباره علت حضورش در فیلم‌های ضداسلامی گفته بود: «اين درست است كه همه مسلمانان تروريست نيستند، اما همه تروريست‌ها مسلمان هستند!» برخي از مطبوعات مدعي اصلاح‌طلبي، از اين كه اين بازيگر كانديداي اسكار شده بود، به عنوان يك موفقيت بزرگ ياد كرده بودند!

گفتنی است، گلشیفته فراهانی هم که چند سالی است با هدف تبدیل شدن به هنرمندی جهانی به هالیوود رفته است، مدتی برای کسب معاش به عنوان مدل غیراخلاقی در کلیپ‌ها و نشریات مستهجن حضور می‌یافت. نتیجه حضور او در هالیوود حضور در نقش‌های پست و بدنام فیلم‌های درجه سه بوده است.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :