ما در برابر فرامین رهبرمان در راستای برداشتن قدمهای محکم مسئول هستیم

  • شناسه خبر: 4308
ما در برابر فرامین رهبرمان در راستای برداشتن قدمهای محکم مسئول هستیم

امام جمعه رفسنجان گفت : ما باید در کشورمان، سیاستهای اقتصادی را با نگاه اسلامی نهادینه کنیم تا تاثیر گذار باشد. به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پوردر جلسه شورای اداری شهرستان گفت : ما باید در کشورمان، سیاستهای اقتصادی را با نگاه اسلامی نهادینه کنیم تا تاثیر گذار باشد.مردم ما دچار تنگناهای معیشتی […]

امام جمعه رفسنجان گفت : ما باید در کشورمان، سیاستهای اقتصادی را با نگاه اسلامی نهادینه کنیم تا تاثیر گذار باشد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام عباس رمضانی پوردر جلسه شورای اداری شهرستان گفت : ما باید در کشورمان، سیاستهای اقتصادی را با نگاه اسلامی نهادینه کنیم تا تاثیر گذار باشد.مردم ما دچار تنگناهای معیشتی شده اند و برای اجرای سیاست  اقتصاد مقاومتی که برای کشور امری حیاتی و برای رهبر فرزانه انقلاب نیزمهم است باید همه افراد دست به دست هم دهند تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم و دشمن را مایوس کنیم.
وی تصریح کرد : اگر از گذشته برای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش می کردیم اکنون مشکلی در بحث اقتصادی نداشتیم.
رمضانی پور خاطرنشان کرد : باید با نگاهی بلند مدت برای آینده اقتصاد کشومان برنامه ریزی شود تا اقتصاد ایران در آینده تضمین شود و گریبانگیر مشکلات نشود.
وی  اظهار داشت : هر کدام از ما علاوه بر اینکه در برابر کارهای خود مسئول هستیم ، در برابر فرامین رهبرمان نیز در راستای برداشتن قدمهای محکم مسئول هستیم.
وی گفت: معظم له جلساتی را با فعالان اقتصادی و سران مجلس داشتند و در این امر جدی و مصمم هستند لذا ما نیز باید در این موضوع جدی باشیم. عزمخود را در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی جزم کنیم.
رمضانی پور افزود : افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی و کمیته کارگری هستند اقشاری آسیب پذیرند که باید با برنامه ریزی کاری کنیم تا کمترین آسیب را ببینند.
وی افزود : رفسنجان با کمبود منابع آبی مواجه است و تک محصولی و کم محصولی باعث بیکاری جوانان و در نتیجه ازدواج دیر هنگام انان شده است .
رمضانی پور خاطرنشان کرد : اعضای شوراهای اسلامی در روستاها شیوه های نوین آبیاری قطره ای و چگونگی استفاده از آفت کشها و راههای موثر راجایگزین بهتری برای روشهای سنتی  به کشاورزان معرفی کنند و این را ترویج دهند تا رونق اقتصادی شهرستان بیشتر از پیش مشهود باشد.

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :