صدور مدرک ویژه برای حافظان قرآن کریم

  • شناسه خبر: 4311
صدور مدرک ویژه برای حافظان قرآن کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در جلسه شورای اداری گفت : دارالقرآن کشور برای افرادی که حافظ کل قرآن کریم هستند تمهیداتی برای جذب آنها در مکانهای دولتی اتخاذنموده است. به گزارش  روراستی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی اظهار داشت : این افراد می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ، مدرک ویژه […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در جلسه شورای اداری گفت : دارالقرآن کشور برای افرادی که حافظ کل قرآن کریم هستند تمهیداتی برای جذب آنها در مکانهای دولتی اتخاذنموده است.
به گزارش  روراستی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی اظهار داشت : این افراد می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ، مدرک ویژه را دریافت کنند که این مدرک ویژه امتیازی برای جذب آنها در موسسات دولتی محسوب می شود.
وی تاکید بر اقامه نماز داشت و تصریح کرد : اگر بخواهیم به مبارزه با جنگ تهاجم فرهنگی که دشمن برای کشورهای اسلامی به ویزه ایران به راه انداخته است بپردازیم باید فرهنگ نماز را ترویج داد زیرا باعث می شود انسان از ناملایمات به دور باشد و بسیاری از گناهان را مرتکب نشود.
حسینی خاطرنشان کرد : تعدای کتاب از تالیفات حجت الاسلام قرائتی در زمینه نماز و همچنین تعدادی بروشور در رابطه با حضرت فاطمه زهرا (س) به مسافران در مبادی شهرستان در ایام نوروز ۹۳ توزیع می شود.

برچسب ها:
حفظ قرآن رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :