لغو هدفمند سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

  • شناسه خبر: 4346
لغو هدفمند سخنرانی دکتر جلیلی در دانشگاه پیام نور اصفهان

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست توسط دانشگاه برگزار نگردید. یکی از اساتید این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار […]

امروز نیز برنامه دکتر جلیلی عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست توسط دانشگاه برگزار نگردید. یکی از اساتید این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.
به گزارش روراستی، پس از دعوت رئیس جمهور از اساتید دانشگاهی برای اظهار نظر و سخنرانی در خصوص توافق نامه ژنو شاهد لغو برنامه سخنرانی بسیاری از منتقدین این توافقنامه با توجیه تراشی های مختلفی توسط مسئولین دانشگاه های کشور بودیم.

در همین خصوص با خبر شدیم امروز نیز برنامه دکتر جلیلی عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که قرار بود در نشست بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اصفهان به سخنرانی بپردازد به علت لغو مجوز ناگهانی این نشست توسط دانشگاه برگزار نگردید.

یکی از اساتید این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در حالی که پیش تر هماهنگی های لازم از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با مسئولین دانشگاه جهت برگزاری این نشست انجام شده بود و متاسفانه ساعتی قبل از برگزاری این جلسه مجوز این برنامه به علت نامشخصی لغو گردید.

این در حالی است که چندی پیش نیز در سفر دکتر جلیلی به مشهد که قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد به سخنرانی بپردازد با مخالفت مسولان دانشگاه آزاد برنامه سخنرانی ایشان لغو گردید.

لازم به ذکر است که دکتر جلیلی همزمان با 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای، جهت دیدار با علما، دانشگاهیان و مردم اصفهان از صبح امروز وارد این استان شده است.

منبع 598

برچسب ها:
جلیلی رفسنجان روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :