نمایشگاه یاس کبود در دانشگاه پیام نور

  • شناسه خبر: 4355
نمایشگاه یاس کبود در دانشگاه پیام نور

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه یاس کبود در دانشگاه پیام نور رفسنجان از امروز به مدت یک هفته دائر شد. به گزارش روراستی فرمانده پایگاه بقیه الله دانشگاه پیام نور گفت : هرساله این نمایشگاه با عنوان حریم یاس با موضوعات مختلف از جمله حجاب برگزار می شد. ابراهیم حسین پور افزود […]

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه یاس کبود در دانشگاه پیام نور رفسنجان از امروز به مدت یک هفته دائر شد.
به گزارش روراستی فرمانده پایگاه بقیه الله دانشگاه پیام نور گفت : هرساله این نمایشگاه با عنوان حریم یاس با موضوعات مختلف از جمله حجاب برگزار می شد.
ابراهیم حسین پور افزود : امسال به شکل متفاوت تر از سالهای گذشته در برگزاری این نمایشگاه اقدام شده به این صورت که  ماکتهایی از اهل بیت (ع) در راستای بیان زندگی حضرت زهرا (س)  تداعی شده است.
وی تصریح کرد : در این نمایشگاه وقایع روزهای  غدیر خم ، رحلت پیامبر گرامی اسلام ، بیعت نکردن مردم آن زمان با امیرالمومنین (ع) ، شهادت فاطمه زهرا (س) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) ، صحنه کربلا و کوچه های شام و قبرستان بقیع ، محل مناجات علی ابن ابی طالب (ع) بازسازی شده است.
حسین پور اضافه کرد :در این نمایشگاه  از کوچه های دوران اسلام که بیرون میاییم به  دوران انقلاب اسلامی میرسم که در این خصوص برای آگاهی و اطلاع بیشتر جوانان و  قشر دانشجویان از جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته و همچنین ولایت پذیری و امام زمان (عج) پوستر ، عکس و پیامدهایی  نصب شده است.
این نمایشگاه در سالن یاس با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور و رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افتتاح شده است و ۲۷ فروردین ماه نیز اختتامیه آن با حضور وزیر اسبق اطلاعات و فن آوری آقای مصلحی برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی نمایشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :