حضور فعال بخش غیر دولتی در رفسنجان زمینه ای برای اقتصاد فراهم کرده است.

  • شناسه خبر: 4419
حضور فعال بخش غیر دولتی در رفسنجان زمینه ای برای اقتصاد فراهم کرده است.

به گزارش “روراستی”، استاندار کرمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، به لزوم حمایت دولت در بخش اقتصاد اشاره کرد و گفت: حضور فعال بخش غیر دولتی در رفسنجان زمینه ای برای اقتصاد فراهم کرده است. علیرضا رزم حسینی افزود: امیدواریم سایر شهرستان ها با الگوگیری از رفسنجان، با واگذاری برنامه های فرهنگی […]

به گزارش “روراستی”، استاندار کرمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، به لزوم حمایت دولت در بخش اقتصاد اشاره کرد و گفت: حضور فعال بخش غیر دولتی در رفسنجان زمینه ای برای اقتصاد فراهم کرده است.

علیرضا رزم حسینی افزود: امیدواریم سایر شهرستان ها با الگوگیری از رفسنجان، با واگذاری برنامه های فرهنگی و اقتصادی خود به بخش غیر دولتی، نقش نظارتی، برنامه ریزی و کنترل دولت را ادامه دهند.

استاندار کرمان در خصوص ساماندهی اردوگاه افاغنه در رفسنجان به خبرنگار ما گفت: در آینده ای نزدیک با برگزاری جلسه در معاونت استانداری، فرماندار جدید و شورای تأمین در این باره تصمیم گیری می شود.

وی هم چنین به اهمیت بخش درمان و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: دولت در سال های گذشته با پرداخت یارانه در زمینه سلامت با مشکل جدی رو به رو شد و هم اکنون تصمیم دارد به صورت جدی بیمارستان های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کند.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان،رشد اقتصادی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :