مسئولین امانتدار حقوق مردمند، تلاش در حفظ حقوق مردم رمز موفقیت آنهاست

  • شناسه خبر: 4422
مسئولین امانتدار حقوق مردمند، تلاش در حفظ حقوق مردم رمز موفقیت آنهاست

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولیتها به منزله ی امانتی هستند که به فرد سپرده می شود، ادای امانت رمز موفقیت این مسئول خواهد بود. به گزارش خبرنگار “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولیتها به منزله ی امانتی به فرد سپرده می […]

امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولیتها به منزله ی امانتی هستند که به فرد سپرده می شود، ادای امانت رمز موفقیت این مسئول خواهد بود.

به گزارش خبرنگار “روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولیتها به منزله ی امانتی به فرد سپرده می شود و از این رو مسئولین باید امانتداران خوبی باشند.

وی تکریم مردم را از حقوق همیشگی آنان برشمرد و گفت: مردم وظیفه خود را در طول ۳۵ سال گذشته به خوبی انجام داده اند و همیشه در صحنه حاضر و ثابت قدم بوده اندو با وجود تحریم و تهدید قریب به ۷۴ درصد در ایجاد حماسه سیاسی شرکت کردند.

رمضانی پور افزود: باید موانع را از سر راه مردم برطرف کنیم که در این صورت خواهید دید که جلوتر از مسئولین در آبادانی کشور حرکت خواهند کرد.

وی با بیان روایتی از پیامیر اکرم (ص) ادای امانت را رمز موفقیت یک مسئول دانست و گفت: به طور یقین موفقیت با ادای امانت و راستگویی همراه  خواهد بود و این دو باعث زیادی رزق در جامعه می شود.P1060433p>

رمضانی افزود: کسی که مسئولیت را در جامعه ای بپذیرد و آن را با امانتداری و خیرخواهی همراه نکند، رحمت خداوند بر او تنگ خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: مدیر در چهارچوب وقت اداری نمی تواند موفق باشد بلکه باید وقت اضافه بگذارد تا رضایتمندی بیشتری برای آحاد مردم ایجاد کند.

وی یادآور شد: کارها از سوی رهبرفرزانه انقلاب رصد می شود و و دولت، مجلس و دستگاه قضا کارها را به خوبی انجام می دهند تا گشایشی در کشور حاصل شود و این مسئولین پایین دستی هستند که می توانند موفقیت را برای مدیران بالادست خود ایجاد کنند.

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، رمز موفقیت مسئولین، امام جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :