عدم توجه مسئولین به هشدارهای مقام معظم رهبری جای بسی تأسف است

  • شناسه خبر: 4577
عدم توجه مسئولین به هشدارهای مقام معظم رهبری جای بسی تأسف است

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر علی مصلحی در گفت و گوی اختصاصی با “روراستی” گفت:  اتحادیه اروپا و اربابش آمریکا که خودشان به فجیح ترین وضع حقوق بشر را زیر پا گذاشته و می گذارند نمی توانند با ایران کنار بیایند. ایشان صدور قطعنامه اتحادیه اروپا بر علیه ایران را از مصادیق اوامر آمریکا دانست. وی […]

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر علی مصلحی در گفت و گوی اختصاصی با “روراستی” گفت:  اتحادیه اروپا و اربابش آمریکا که خودشان به فجیح ترین وضع حقوق بشر را زیر پا گذاشته و می گذارند نمی توانند با ایران کنار بیایند. ایشان صدور قطعنامه اتحادیه اروپا بر علیه ایران را از مصادیق اوامر آمریکا دانست.

وی بیان کرد: ملت ایران هر روز بیشتر به ماهیت برنامه ها و حیله گری آمریکا پی می برد و به عمق نفرتش از آمریکا افروده می گردد.

وزیر سابق اطلاعات خاطر نشان کرد: دلیل اصلی مخالفت آمریکا و هم پیمانان مستکبرش با انقلاب اسلامی تأثیرجهانی تفکرضد استکباری انقلاب است.

مصلحی افزود: امروز اندیشمندان و متفکران اروپا و آمریکا به انقلاب و اسلام روی آورده اند و اقدامات آنها تلاشی ناکام و از روی نا امیدی بیش نیست.

در مسئله مرزبانان ربوده شده اسیر بازی دشمن نشویم

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: جمهوری اسلامی در زمینه امنیتی و مرزبانی با توجه به دشمنان زیاد بزرگی که دارد در دنیا حرف اول را می زند و غرب و شرق نیز به این موضوع اذعان دارند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پیرامون موضوع ۵ مرزبان ربوده شده توسط گروه های تورریستی بیان کرد: باید متوجه و هوشیار باشیم که در این مسئله اسیر بازی دشمنان نشویم.

فیلترینگ ابزاری برای مراقبت نسل جوان

مصلحی در پاسخ به مبحث رفع فیلترینگ در کشور بیان داشت: با توجه به برنامه ریزیها و هزینه های زیادی که استکبار در جهت تحاجم فرهنگی از طریق فضای مجازی انجام می دهد ما باید در عین استفاده های مفید از فضای مجازی مراقبتهای لازم را در برابر افکار و برنامه های شوم استکبار انجام دهیم.

این مسئول یادآور شد: ما نباید انتظار داشته باشیم که اگر مرزهایمان را رها کردیم دشمن بیکار بنشیند و اخلالی ایجاد ننماید.

وی فیلترینگ را مراقبتی مناسب برای نسل جوان و تهدیدات انقلاب و کشور دانست و گفت:  باید توجه داشته باشیم فیلتر به معنای محدودیت نیست بلکه به معنای دیوار امن است برای حفظ ارزشها.

عدم توجه مسئولین در زمانها و عرصه های مختلف به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب جای بسی تأسف است

وزیر اطلاعات دولت دهم با ابراز تاسف از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه ها و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان کرد: رهبری در جمع شورای عالی انقلاب فرهنگی تعبیرشان این بود که این شورا قرارگاه جنگ نرم و مقابله با استکبار است.

وی افزود: مسئولین ما در تمام  سطو ح و مجموعه ها باید بدانند که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و در عین حالی که تهدیدات بزرگ دارد اثر گذاری بسیار زیادی نیز دارد.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان اجرایی باید در عرصه فرهنگ ،سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند تا خواسته های رهبرحکیم انقلاب را جامع عمل بپوشانند، در این صورت است که در مباحث اقتصادی مقاومتی نیز به نتیجه می رسند.

هرطرحی که در مسیر اجرا قرار میگیرد در ابتدا دارای نواقصی است

مصلحی خاطر نشان کرد: هدفمندی یارانه ها از دوره های مختلف از سوی همه مسئولین لازم شمرده شده است که بالاخره در دولت نهم و دهم شکل گرفت و قانون مجلس شد و باید ادامه پیدا کند و اشکالات و نقص هایی که داردهم باید برطرف شود.

وی هرطرحی که در مسیر اجرا قرار میگیرد را دارای اشکالاتی دانست و بیان داشت: اینها نباید موجب شوند که اصل کار کنار گذاشته شود بلکه باید مسیرخود را طی کند تا بتواند کشور را به سمت اقتصاد پویا و شکوفا بکشاند.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان، مصلحی، وزیر اطلاعات،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :